laikagumman

Alla inlägg den 1 maj 2013

Av Laika - 1 maj 2013 20:12

Första maj, två födelsedagar och ledig dag, shopping, lagning av bil och skogspromenad. Ja, det är vår dag ganska kortfattat. Mycket har det hunnits med idag och det bästa av allt var ändå promenaden till skogen, den förbi hästgården. All snö i skogen är borta och det var torrt att gå också. Jag fick springa lös och studsade från den ena sidan till den andra, hur lycklig som helst.


Kom matte, kom... Vi kan väl gå hitåt.


Men matte och husse sa att vi skulle gå åt ett annat håll. Det var länge sedan jag gick så djupt inne i den här skogen att jag köpte det på en gång. Jag kom springandes mot matte och husse.


Okej vart ska vi gå, vart ska vi?  


Ser ni förresten att jag fått på mig mitt fästinghalsband? Inga ovälkomna gäster här tack. Till middag blev det hemlagad pizza och efter maten hoppade jag upp i soffan och la mig på kudden för att vila en stund. Skogsspringande och god mat gör ju en lite trött, för att inte tala om billagningen. Som jag fick hålla koll så inget hände med min plats i bilen. 

Presentation


Det här är jag, Laika. Välkomna till min blogg och min vardag som en pigg gammeltant. Vill du veta mer om mig? Välkommen att läsa min presentation.

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6
7
8
9
10 11
12
13 14
15
16
17
18
19
20
21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Bloggar jag följer


Ovido - Quiz & Flashcards