laikagumman

Alla inlägg den 11 maj 2013

Av Laika - 11 maj 2013 20:23

Vi har tagit det hur lugnt som helst idag och det klagar jag inte det minsta på. Ute har vi strosat mest och jag har gräsrullat för glatta livet, inne har vi myst tillsammans och ätit middag på balkongen. 


Däremot blev det lite spännande på rundan här nu ikväll. Jag visade att jag ville gå vår korta skogsrunda som vi inte gått på länge. Det finns givetvis en del nedfallna träd där men även träd som sågats ner av en eller annan anledning och jag fick syn på en mycket spännande stubbe. Den var ihålig och detta var så klart mycket viktigt att undersöka, kanske hade det kunnat vara en gömma för leversnittar till exempel. Nu var det tyvärr inte så, men jag kollade riktigt noga för att vara säker. 


Jag ska fortsätta dagen i samma stuk som innan, med en massa mys innan sista rundan för ikväll.

Hoppas ni haft en lika skön och avslappnande dag som jag med lite spänning.   

Presentation


Det här är jag, Laika. Välkomna till min blogg och min vardag som en pigg gammeltant. Vill du veta mer om mig? Välkommen att läsa min presentation.

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6
7
8
9
10 11
12
13 14
15
16
17
18
19
20
21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Bloggar jag följer


Ovido - Quiz & Flashcards