laikagumman

Alla inlägg den 28 maj 2013

Av Laika - 28 maj 2013 18:27

När matte är hemma tar vi det extra lugnt på morgonen. En massa morgonmys kan man ju inte gå miste om. Det blev frukost på sängen och sedan tog matte fram datorn och satte den i famnen för att läsa lite nyheter och allt sånt där. Men... det är ju jag som ska ligga i mattes famn på morgonen. Det enda rätta var att krypa fram till matte och visa att jag ville gosa lite. Jag blev klappad på magen och kelad med, till och med när matte till slut även började läsa lite på datorn så fortsatte hon att klappa mig på magen. Det kan man kalla morgonmys. 


Vi kom ut på morgonrundan ganska sent och inte ens då hade vi bråttom någonstans. Trot eller ej, med tanke på vår väldigt långsamma start på dagen, så har vi hunnit med en hel del idag. Jag har hälsat på mattemor och mattes syster en stund och därefter följde jag med till mattes kompis.


Jag må då säga att det varit ett riktigt kanonväder för allt mys jag fått idag.

Imorgon blir det hussedag igen för matte ska jobba. Ser ni förresten hur mycket päls jag fått på magen nu? Nu när jag liksom inte riktigt behöver ha så mycket päls där, men matte har lovat att frisera mig lite när det börjar bli lite mer sommarvarmt ute. 



Presentation


Det här är jag, Laika. Välkomna till min blogg och min vardag som en pigg gammeltant. Vill du veta mer om mig? Välkommen att läsa min presentation.

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6
7
8
9
10 11
12
13 14
15
16
17
18
19
20
21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Bloggar jag följer


Ovido - Quiz & Flashcards