laikagumman

Alla inlägg den 13 juni 2013

Av Laika - 13 juni 2013 17:05

Det fixades och donades ju här hemma i slutet på förra veckan. Det resulterade i en resa till Finland för matte och husse med övernattning inne i Helsingfors och för mig blev det en resa hem till matteföräldrarna. Plånboken som jag låg på blev inte undanplockad utan att jag märkte det. Jag fick följa med och handla lite godis till mig för att jag skulle ha lite extra gottis hemma hos matteföräldrarna om det skulle behövas.


Nåväl, hemma hos matteföräldrarna hade jag det bra, som alltid... även om jag gnällde och pep lite över att ha blivit lämnad på detta vis. Fast jag har fått gosa och vara ute en himla massa i trädgården och tur med vädret har jag haft också. Det är bara nu idag när matte och husse kom hem som det började regna så vi har tillbringat eftermiddagen inomhus och bara gosat en massa.


Om matte och husse saknat mig? Jo, minsann... det har dom, massor också. De säger att de såg mig överallt, till och med på djurparken de besökte.


De såg uttrar som badade och busade precis som jag, de såg imponerande lejon som lapade sol precis som jag älskar att göra och de såg björnar som visade hur man kunde njuta och rulla i jord och bark, precis som jag älskar att rulla.

Bara en massa Laika i olika skepnader   


Imorgon, om vädrets makter är med oss vill säga, så åker vi nog till stranden och njuter av en fortsatt semester tillsammans, alla tre... med mig i min riktiga skepnad.

Presentation


Det här är jag, Laika. Välkomna till min blogg och min vardag som en pigg gammeltant. Vill du veta mer om mig? Välkommen att läsa min presentation.

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Bloggar jag följer


Ovido - Quiz & Flashcards