laikagumman

Alla inlägg den 2 augusti 2013

Av Laika - 2 augusti 2013 21:47

Efter regn kommer solsken och det med basta. På tal om basta, ja det har varit så varmt idag att det känts som en bastu utomhus. Imorgon ska det vara likadant men jag älskar ju detta. Matte jobbade idag så hon missade mycket av det fina vädret, men jag och husse var snälla och hämtade henne när hon slutat så att hon skulle komma hem snabbare och kunna njuta av kvällssolen med oss. Snart är det dessutom semester igen där både matte och husse är lediga tillsammans med mig. 


Lite kvällsmys och gottis ville jag ha efter maten och varför inte slå två flugor i en smäll- jag tog min godis och gick in i ett mörkt och svalt sovrum, hoppade upp i sängen... inte min säng utan mattes och husses... utan att be om lov... med godis i munnen...

Matte undrade vilka friheter jag tyckte mig kunna ta, men ja jag gör som jag själv vill var mitt svar till matte.


Jag höll i min godis ett tag för jag väntade mig nästan att matte skulle säga till mig att hoppa ner, men hon gjorde inte det så länge jag lovade att detta inte var ett nytt påhitt från min sida. Jag kan väl lova det idag i alla fall, hihi.


Hoppas ni får en massa extra gottis nu till helgen, grisöron och allt vad det kan tänkas :) 

Presentation


Det här är jag, Laika. Välkomna till min blogg och min vardag som en pigg gammeltant. Vill du veta mer om mig? Välkommen att läsa min presentation.

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Bloggar jag följer


Ovido - Quiz & Flashcards