laikagumman

Alla inlägg den 18 december 2013

Av Laika - 18 december 2013 19:54

Tjohooo, det regnar inte... Nästan så att jag inte kan tro det. Visst har vi haft uppehåll till och från i några dagar, men idag har det inte kommit en enda droppe på hela dagen. När matte frågade mig imorse om vi skulle gå ut borrade jag ner huvudet i täcket och ville inte alls, tänkte ju att det regnade som sagt men jag fick mig en glad överraskning.

 


Jag har varit inne i stan med husse och lämnat in lite klappar till något som heter Skokartongsapellen. Det är en insamling av julklappar till de som annars inga får. Sedan tog jag och husse en ordentlig promenad inne i stan också. Ganska tråkigt där måste jag säga även om det fanns många att hälsa på, men där finns ju ingen rolig skog att springa i, knappt några bra ytor alls att göra ifrån sig på. Jag bara kan inte kissa mitt på asfalten.


Väl hemma igen väntade jag på matte tillsammans med husse. När hon slutade jobbet hämtade vi upp henne med bilen. Imorgon blir det också en husse-dag.


Tror jag ska be matte om lite gottis, kan ju alltid säga att husse inte gett mig något... hihi. Gäller att vara smart när man har två att bolla med :)

Presentation


Det här är jag, Laika. Välkomna till min blogg och min vardag som en pigg gammeltant. Vill du veta mer om mig? Välkommen att läsa min presentation.

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Bloggar jag följer


Skapa flashcards