laikagumman

Direktlänk till inlägg 6 januari 2014

Kolla här...

Av Laika - 6 januari 2014 16:45

När posten damp ner hos oss idag kände jag på mig att det kommit post till mig. Det liksom hördes på ljudet hur det där kuvertet landade på mattan. Helt rätt fick jag också, för kolla här:


Min fina vinst, presentkortet på Hööks kom äntligen. Jag tittade tillsammans med matte vad vi skulle beställa för vinsten. Hon tyckte att en regnkappa till kunde vara på sin plats men jag tyckte nog det var onödigt för dels gillar jag inte regn och har vi dessutom kommit till det faktumet att jag för tillfället är lite van vid regn så kanske jag inte behöver två jackor. Bäddar däremot kan man inte ha för många utav och jag såg en som jag väldigt gärna ville ha, så en sådan beställde vi, det tillsammans med lite annat smått och gott. Bädden däremot tror jag inte kan dimpa ner i brevlådan, den får vi nog hämta ut på posten.

Spännande :)

 
 
Aamor

Aamor

6 januari 2014 19:21

Vad spännande med en ny säng, bra sagt för de kan man aldrig ha för många av och man ska inte behöva ta så många steg mellan sängplatserna, hihi!

Nospussar

http://aamor.bloggplatsen.se

Laika

6 januari 2014 19:38

Så sant som det är sagt, sängplatser ska finnas överallt :D

 
Melody

Melody

6 januari 2014 22:22

Min matte pratar om att köpa mig en ny säng, men jag är alldeles nöjd med att sova i hennes. Det ska bli spännande att få se din nya, kanske jag kan ändra mig och vill ha en likadan.
Puss från Melody

http://melodyshihtzu.blogspot.seht

Laika

7 januari 2014 19:41

Åh Melody, min nya bädd ska vara rosa och grå :) Jag hoppas den får bra betyg :D

 
Ludde

Ludde

7 januari 2014 00:08

Ett synnerligen bra val. Max kommer säkert fler gånger och då kan du säkert få användning av en ny bädd. Ni kanske kan få plats båda två... Kramis!

http://hundenluddesblogg.blogspot.se

Laika

7 januari 2014 19:41

Ja den här bädden är storleken större så här kan vi samsas fler i samma bädd om det skulle behövas :D Jag brukar inte föredra små bäddar, för jag har en tendens att rulla ur dom när jag sover ;)

 
Bella, shih tzu

Bella, shih tzu

7 januari 2014 10:31

Oj, så spännande! Grattis till vinsten igen, Laika!

BELLA

http://Bellas dogblogg

Laika

7 januari 2014 19:39

Tack :D Sånt här skulle jag kunna vara med om ofta känner jag, hihi.

 
Simba och Tasse

Simba och Tasse

7 januari 2014 14:23

Så bra att du själv kunde välja vilken vinst du ville ha! Ska bli spinnande att se din nya bädd :-)
Tassklappar

http://gunillaofrasse.allas.se

Laika

7 januari 2014 19:40

Ja, ni ska få se den så fort den kommer :D

 
Kasper

Kasper

7 januari 2014 15:59

I dag har vi varit ute länge i regnet - och ingen av oss var regnklädd. Men vi har hämtat oss nu. Och torkat.
Bäddar - dom ska vara många! Fast hos mig är dom just nu ovanligt många, som försöker sno mina! Men mjuka mattor, såna där som du sitter på, är ju också väldigt sköna! :)

http://kasperian2.blogspot.se

Laika

7 januari 2014 19:38

Visst duger dom mattorna bra :) Jag brukar ligga på den rätt ofta, stor favorit :)
Vilken tur att ni hämtat er från regnpromenaden.

 
Edith

Edith

8 januari 2014 13:00

Vad härligt med en ny bädd. Den får du visa upp när den kommit. Min bästa bädd är mattens säng, hihihi. Fast jag tror inte hon håller med riktigt.

http://parisercollie.blogg.se

Laika

8 januari 2014 20:50

Det är likadant här, men jag får ju inte ligga precis vart jag vill för matte påstår att hon inte får plats då ;)

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Laika - 1 februari 2017 19:02


Ett sista inlägg   Matte talar   Pigg och glad, en fantastisk liten fröken. Med den största av personligheter placerad i denna lilla kropp. Att en så liten en på jorden kan sprida så mycket glädje, värma så många hjärtan och ge minnen som för...

Av Laika - 29 januari 2017 09:25


Helg, söndagmorgon. Nog borde man då väl få vila och bara vara precis där man är, hela dagen om så skulle vara. Nåväl, en morgonpromenad behöver man ju, men inte behövde jag ställas in i duschen efteråt i alla fall. Jag gäspade lite och tänkte att ...

Av Laika - 21 januari 2017 16:08


Vi är nog lite dagvilda för vi vet knappt vilken dag det är på veckan och när, men från att ha varit ute på isbanepromenad i isande kyla och med massor av snö, så har vi nyss kommit in från en långpromenad där det knappt finns någon snö kvar alls, ba...

Av Laika - 12 januari 2017 18:10


Jag håller på att lära upp Oscar så att han kan gå med mig i koppel i vår. Vi övar i hallen och jag förklarar för honom att den där knappen som sitter på handtaget inte är någon knapp att bry sig om, alltså inget man måste trycka in för att låsa kopp...

Av Laika - 5 januari 2017 17:34

Så var både jul och nyår förbi, och vi önskar er alla en god fortsättning på det nya året. Kvällen innan julafton, när Oscar hade somnat började matte och husse stöka lite. Paketen hamnade under granen (naturligtvis kom även tomten med paket under ...

Presentation


Det här är jag, Laika. Välkomna till min blogg och min vardag som en pigg gammeltant. Vill du veta mer om mig? Välkommen att läsa min presentation.

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Bloggar jag följer


Ovido - Quiz & Flashcards