laikagumman

Alla inlägg den 9 januari 2014

Av Laika - 9 januari 2014 17:45

När matte kom hem till mig och husse efter jobbet hade hon med sig ett paket till mig. Det var inte precis ett litet paket så jag blev lite chockad innan jag kom på att det ju var min bädd som låg där i. Och mitt i allt säger matte att det nog är dags att frisera mig snart igen, att min päls växer så fort, bla bla bla i mina öron. Jag sitter ju framför ett stort paket och vill ju bara öppna det nu.


Efter lite stånk och stök och lite mattes hjälp så fick jag fram min bädd. Den har en liten tillhörande kudde också, mycket smart. Visst är den fin? Mjuk och skön att sitta i.


Ingen bädd kan dock enbart få godkänt genom att sittas i, den ska ju provliggas också. Jag blundade lite för att känna känslan hur det skulle bli att sova i den. Jo... godkänt även där.


Ett sista test, hur bra den är att gosa sig i...


Voff, godkänt med råge. Det här kommer bli en riktigt bra ny bädd.

Inte nog med bädden, jag fick mig en rosa kofta också.

 


Sitter helt perfekt och värmer riktigt gott. Himlans så bra matte... erhmm JAG beställde från Hööks. Dessa prylar kommer jag njuta av länge. Förresten så kom det även med rosa rosetter till mig att ha i håret.


Nu var det så här att allt detta öppnande och prövande skedde precis innan middagen och matte hon ville bara fota och fota, medan jag nu inte ville annat än att äta och äta. Så då blev jag lite kinkig och lipade lite åt matte så hon inte fick några fler bra bilder.


Då höll matte med om att det var dags för middag så vi åt köttfärssås med pasta, mums!

Kvällens vila blir i... ja, min nya bädd :)

ZZzzznark...



Presentation


Det här är jag, Laika. Välkomna till min blogg och min vardag som en pigg gammeltant. Vill du veta mer om mig? Välkommen att läsa min presentation.

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Bloggar jag följer


Skapa flashcards