laikagumman

Alla inlägg den 11 januari 2014

Av Laika - 11 januari 2014 13:56

...snöööö!!!

Igår var det så otroligt blaskigt med all blöt snö som kommit, men snö är snö och inte regn så för mig spelade det ingen roll. Det var matte som gnällde. Idag däremot har det krypit ner till flera minusgrader och det snöar för fullt. Vi tog oss en förmiddagspromenad och jag bestämde att vi visst skulle gå på en skogspromenad. Nu har vi ju inte hunnit förbereda min päls på mina labbar med vacker tass, en spray som gör att snön inte fastnar som klumpar i min päls, så det fick bli en liten upptining i duschen när vi kom hem.


Titta här på vilka trevliga stigar vi gått på.


Emellanåt hade jag en väldig fart att matte nästan fick jogga bredvid mig. Det är roligt med snö.


Nu ska jag vila ordentligt innan nästa roliga snöpromenad. Ikväll vet jag att det vankas crepes till middag och jag ser redan fram emot det, mums. I går fick jag äta tacos, vi passade på att ha riktigt fredagsmys för matte, jag och husse hade finbesök av min lilla tvåbenta vän Elise för hennes skola var stängd. En bra helg detta där jag blir bortskämd med god mat och hur mycket kel som helst.


Nospussar i massor   


Presentation


Det här är jag, Laika. Välkomna till min blogg och min vardag som en pigg gammeltant. Vill du veta mer om mig? Välkommen att läsa min presentation.

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Bloggar jag följer


Skapa flashcards