laikagumman

Alla inlägg den 28 januari 2014

Av Laika - 28 januari 2014 15:32

Matte är ledig idag så vi har passat på att göra en del måsten. Inte för att jag har några måsten, inte mer än att få godis... det absolut viktigaste man kan komma på förstås. Husse är ju hemma med sin hälsena och kommer att vara ett bra tag framöver. Så när matte är ledig får de hitta på sådant som måste göras med bil eftersom husse inte kan köra bil så länge hans ben är inslaget.


Vi har passat på att gå på några promenader också, lite kyligt ute idag så på med tröjan och ut och snöbada :)


Det blåser fortfarande helt otroligt så helt mysigt är det inte ute, men snön har samlats i stora vallar på sina ställen och genom dom är det hur kul som helst att springa.

Till efterrätt idag vet jag att jag ska bli bjuden på locket från mattes semla, mums. 


Presentation


Det här är jag, Laika. Välkomna till min blogg och min vardag som en pigg gammeltant. Vill du veta mer om mig? Välkommen att läsa min presentation.

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Bloggar jag följer


Skapa flashcards