laikagumman

Alla inlägg den 31 januari 2014

Av Laika - 31 januari 2014 22:20

Nu har det kommit in lite snöstorm till oss, men jag klagar inte ett endaste dugg. Jag tycker detta är heeelt underbart. Det var bara matte som klagade lite på morgonen när hon skulle åka till jobbet och bilen inte hade lättskrapad frost på rutorna utan ett islager som satt som berget. Hon kom dock helt otroligt nog till jobbet med en minut till godo efter den iskampen.


Jag har varit hemma med husse och myst idag, den långa promenaden sparade vi till mig och matte på kvällen och här ska ni få se hur snabbt jag springer i all nysnö. Så snabbt att inte ens mattes kamera hinner fokusera innan klicket. Ett under att jag inte sprungit ur bild också  :)

Jag övar lite längdhopp också. Ser ni så långt det är mellan mina snöskutt? 


Dags att ladda inför imorgon och se hur mycket snö som kommit under natten. Hur mycket härlig snö jag kan få pulsa fram i :)


Trevlig helg mina kära bloggvänner!

Presentation


Det här är jag, Laika. Välkomna till min blogg och min vardag som en pigg gammeltant. Vill du veta mer om mig? Välkommen att läsa min presentation.

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Bloggar jag följer


Skapa flashcards