laikagumman

Alla inlägg den 3 februari 2014

Av Laika - 3 februari 2014 22:28

Den härliga snön har packats allt hårdare och ligger nästan som ett islager över gräsmattorna. Gångvägarna är blöta och fulla med grus. Det är så disigt ute att jag knappt kan se eventuella kompisar som är ute och letar efter mig. Plusgrader och kanske slutet på denna vinter?


Men mitt i allt det gråa väder som råder så fick jag en fin bloggaward från Aamor.

Hihi så glad jag blev, vilken ljusglimt i vardagen. Tackar ödmjukast!

 


Jag ska ge vidare den här mycket tjusiga bloggawarden till sex av mina vänner och det gör jag med glädje.


Kasper som är den vitaste av dem vita prinsar :)

Söta lilla Bella som näääästan är lika gammal som jag.

Edith och Hilda som bor i Frankrike, woow!

Tasse, Simba måste självfallet få en bloggaward eftersom ni är mina ballaste kattvänner.

Kim som tufft lär ut bra tips på hur jag kan valla min matte, hihi.

Ludde som är den bästa stensittaren jag vet.
Melody som delar sin blogg med sin matte och som båda har mycket trevlig läsning att bjuda på.


Oj, nu ser jag också att det visst inte bara blev sex utan sju stycken bloggvänner, men så får det absolut bli för alla är värda denna utmärkelse precis lika mycket.


När matte precis bytt lakan i sängen gäller det att vara snabb, snabb innan täckena bäddas så där platt över hela madrassen, så där platt att man inte kan sjunka ner i husses duntäcke precis som jag gillar. Därför var jag snabb på att inta bästa läge så fort jag såg att täckena låg så där härligt stökigt i sängen. Matte var snäll och lät mig sova kvar, hon sa att hon kunde bädda till täckena när jag vaknat igen. Vilken gosematte jag har va :)

 


Presentation


Det här är jag, Laika. Välkomna till min blogg och min vardag som en pigg gammeltant. Vill du veta mer om mig? Välkommen att läsa min presentation.

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22 23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Bloggar jag följer


Ovido - Quiz & Flashcards