laikagumman

Alla inlägg den 8 februari 2014

Av Laika - 8 februari 2014 12:48

Men...vem är det som ligger här och skräpar?

 

Matte och jag startade lördagen med en långprommis och jag insåg att snön smälter bort i en faslig takt. Blir detta min sista snörullning? Ingen aning... bäst att passa på när man fortfarande hittar snötäckt gräsmatta.


Vänta matte, jag ska bara rulla en gång till.

 


Oj, det här visade ju sig vara en väldigt skön ställning. Matte, du får nog vänta lite till, jag ska bara svalka mig lite.

   

Jo, vi var faktiskt ute och gick också, hihi. Träffade på en svart liten pudelflicka som var busig så jag lekte lite med henne innan vi fortsatte in i skogen. Lite isigt och halt ute men jag har jättebra balans med mina fyra ben. Matte har ju bara två ben, så ni kan ju tänka er hur det gick för henne ;)


Presentation


Det här är jag, Laika. Välkomna till min blogg och min vardag som en pigg gammeltant. Vill du veta mer om mig? Välkommen att läsa min presentation.

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22 23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2014 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Bloggar jag följer


Skapa flashcards