laikagumman

Alla inlägg den 1 mars 2014

Av Laika - 1 mars 2014 21:12

Lite så där lagom skönt och vindstilla har vi haft det idag. Dock har det inte blivit några jättelånga promenader, däremot fler och kortare. Det går väl jämnt ut antar jag, för jag har bara hunnit ligga och vila lite inne innan matte ville gå ut igen. Hon har städat och tvättat, samlat ihop lite saker som hon gått ner med till soprummet och återvinningen. Efter varje sådan runda tog vi en liten extra sväng innan vi gick in igen. Inte på en endaste av de rundorna fick jag träffa på en endaste fyrbent vän. Var håller alla till egentligen?


Jag berättade för matte att jag behövde mer spänning än så i mitt liv så när vi kom in fixade matte iordning min godisboll. Jag är så snabb på att rulla den, jag bara stångar den framåt med huvudet och allt som ramlar ut äter jag upp precis som en dammsugare. Det går så fort i rullandet att matte inte ens kunde få till ett bra foto, hihi

 

Den här bollen har bara ett hål som man dessutom kan reglera beroende på hur lätt eller svårt det ska vara. Misstänker att matte har minsta möjliga öppning på den för den bjuder inte på många bitar åt gången precis. När jag inte hörde mer skrammel hoppade jag upp i soffan till matte, så nu ligger vi här och småkollar på melodifestivalen. Jag håller koll på att allt tassas rätt till här förstås och därefter ska jag få lite magkill. Har ju till och med duschat och fönats idag så jag är så fluffig och fin i pälsen :)


Trevlig lördagkväll önskar vi. Njut av varandras sällskap för visst är det underbart att få mysa med de man älskar så :)

Presentation


Det här är jag, Laika. Välkomna till min blogg och min vardag som en pigg gammeltant. Vill du veta mer om mig? Välkommen att läsa min presentation.

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15 16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Bloggar jag följer


Ovido - Quiz & Flashcards