laikagumman

Direktlänk till inlägg 11 april 2014

15 år!

Av Laika - 11 april 2014 12:15

Hipp Hipp Hurra!

Idag är ingen vanlig dag, för det är Laikas födelsedag, hurra hurra hurra!

Så sjöng matte och husse för mig imorse :)


Jag fyller 15 år idag, det är respekt säger matte. Jag säger bara tjohooo, paketöppning, hihi.

Kalasbilderna bjuder vi på imorgon. Till dess får ni detta lilla collage med 15 små bilder på min 15 årsdag.

Nospussar på er alla denna fina dag :D




 
 
Ludde

Ludde

11 april 2014 14:23

GRATTIS! Du är den sötaste, finaste och raraste 15-åring jag vet! Hoppas du får en fin paketöppningsdag med massor av spännande presenter... Kramis!

http://hundenluddesblogg.blogspot.se

Laika

11 april 2014 14:51

Åhh hå hå, tack fina..erhm, maskulina Ludde :D

 
Melody

Melody

11 april 2014 16:30

Massor av födelsedagspussar från mig och Shakira!
Matte gratulerar också!
Hoppas fina du får en härlig fredagskväll med massor av mys!

http://www.melodyshihtzu.blogspot.se

Laika

11 april 2014 16:48

Tackar så mycket för gratulationerna :) Hela dagen har bara varit kanon så kvällen kommer säkert bli alldeles perfekt den med, hihi. Massor med magkill :D

 
Kasper

Kasper

11 april 2014 16:43

GRATTIS, Laika!!
Du är så fin, så söt - vet du, jag är faktiskt inte så lite kär i dig!! Faktiskt väldigt mycket, om sanningen ska fram.
Matte hälsar och säger att det är hon också!!! ;)
Kasper

http://kasperian2.blogspot.se

Laika

11 april 2014 16:49

Åhh tack Kasper och detsamma är det enda jag kan säga. Vem är inte kär i en kille som är så snygg och vit och fluffig som du? :D

 
Aamor

Aamor

11 april 2014 18:30

Grattis i massor från mig och matte plus en massa nospussar!
Hoppas du får massor av presenter, minst 15 st och all god mat du är sugen på, hihi!
Ha en toppendag!

Nospussar

http://aamor.bloggplatsen.se

Laika

11 april 2014 19:07

Hihihi, jag fick 15 paket, kan du tänka :D Jag är så trött och lycklig :D

 
Gunilla, Simba och Tasse

Gunilla, Simba och Tasse

11 april 2014 20:08

Hipp hipp HURRJAM och massor av kattulationer från oss!! Tänk, att du fyller hela femton år! *imponerade* Fast i och för sig är det ingen som skulle gissa att du var mer än typ fem, för du ser ju ut som en liten flicka :-) <3
Fick du verkligen femton paket - så avis vi blir :D Ska bli så spinnande att se dem - för det blir väl lite presentbilder också i morgon? :-)
Många kramar och tassklappar från oss alla! <3

http://gunillaofrasse.allas.se

Laika

11 april 2014 20:40

Tack för alla kattulationer :D Vad glad jag blir. Ja, 15 paket blev det minsann, hihi. Mycket gottis :D

 
Bella, shih tzu

Bella, shih tzu

11 april 2014 22:35

Hipp hurra för våran LAIKA idag! Hoppas din dag varit Superduperbra med många roliga paket och mycket gott att äta!

Hundliga gratulationer från
BELLA med Matte

http://Bellas dogblogg

Laika

11 april 2014 23:14

Tack Bella :) Har precis varit på sista kvällsrundan och nu kommer jag snart sova sååå gott :D

 
Oldmolly

Oldmolly

12 april 2014 09:04

Med en enkel levergodis på bemärkelsedagen, jag har den äran att gratta. Tra la la!

http://oldmolly.bloggplatsen.se

Laika

12 april 2014 16:59

Åhh, tackar tackar, hihi :D

 
Edith

Edith

12 april 2014 14:47

GRATTIS Laika, lite i efterskott. 15 år är verkligen respekt. Du är så fin på alla bilder. Hoppas du fick en riktigt fin födelsedag. Trevlig helg!

http://parisercollie.blogg.se

Laika

12 april 2014 17:00

Tack så mycket. Jo, min dag blev så bra och fin, jag är mycket glad :D

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Laika - 1 februari 2017 19:02


Ett sista inlägg   Matte talar   Pigg och glad, en fantastisk liten fröken. Med den största av personligheter placerad i denna lilla kropp. Att en så liten en på jorden kan sprida så mycket glädje, värma så många hjärtan och ge minnen som för...

Av Laika - 29 januari 2017 09:25


Helg, söndagmorgon. Nog borde man då väl få vila och bara vara precis där man är, hela dagen om så skulle vara. Nåväl, en morgonpromenad behöver man ju, men inte behövde jag ställas in i duschen efteråt i alla fall. Jag gäspade lite och tänkte att ...

Av Laika - 21 januari 2017 16:08


Vi är nog lite dagvilda för vi vet knappt vilken dag det är på veckan och när, men från att ha varit ute på isbanepromenad i isande kyla och med massor av snö, så har vi nyss kommit in från en långpromenad där det knappt finns någon snö kvar alls, ba...

Av Laika - 12 januari 2017 18:10


Jag håller på att lära upp Oscar så att han kan gå med mig i koppel i vår. Vi övar i hallen och jag förklarar för honom att den där knappen som sitter på handtaget inte är någon knapp att bry sig om, alltså inget man måste trycka in för att låsa kopp...

Av Laika - 5 januari 2017 17:34

Så var både jul och nyår förbi, och vi önskar er alla en god fortsättning på det nya året. Kvällen innan julafton, när Oscar hade somnat började matte och husse stöka lite. Paketen hamnade under granen (naturligtvis kom även tomten med paket under ...

Presentation


Det här är jag, Laika. Välkomna till min blogg och min vardag som en pigg gammeltant. Vill du veta mer om mig? Välkommen att läsa min presentation.

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7 8 9
10
11 12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26 27
28
29
30
<<< April 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Bloggar jag följer


Ovido - Quiz & Flashcards