laikagumman

Alla inlägg den 18 april 2014

Av Laika - 18 april 2014 19:16

Här har vi i dagarna påskstökat lite med både fjädrar och ägg. Matte har jobbat idag men vädret var så fint att när hon slutade så gick jag och husse för att möta henne. Jag busade massor med henne när jag kom fram till henne. När vi sen kom hem igen kokade matte lite ägg och fixade och donade med annat. Jag suktade länge och väl innan hon fattade att det var ett ägg jag ville äta.


Vad mer spännande har hänt då, förutom mitt intag av ägg? Egentligen ingenting. Den här långfredagen har varit rätt lång och jag har mest sovit mellan mina promenader. Husse är jätteduktig på att klappa mig på magen och varje gång han slutar slår jag lite på honom med min tass. Resten av kvällen ska vi gosa, matte och husse ska kolla på film och jag ska se till att få lite mer magmys :)


Vi önskar er en Glad Påsk och jag håller tassarna för att ni får äta en mass god påskmat.


 







Presentation


Det här är jag, Laika. Välkomna till min blogg och min vardag som en pigg gammeltant. Vill du veta mer om mig? Välkommen att läsa min presentation.

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7 8 9
10
11 12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26 27
28
29
30
<<< April 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Bloggar jag följer


Ovido - Quiz & Flashcards