laikagumman

Alla inlägg den 1 maj 2014

Av Laika - 1 maj 2014 19:08

Idag är vi lediga och hur passande är inte det med tanke på att mattemor och mattes andra bror fyller år idag. Efter en sovmorgon och en promenad i sol, moln, uppehåll, regn och blåst så åkte vi iväg för att handla en ny pläd till min bil. Därefter blev det en tur till matteföräldrarna för att kalasa lite med god mat och mattefars goda munkar. När vi åkte hem hade det slutat blåsa så mycket och solen visade sig.


Vi tog en promenix och jag njöt av att det slutat regna. Matte däremot njöt inte för hon hade ingen halsduk och inga vantar på sig så hon frös i den inte så våriga första majdagen. Någon brasa var vi inte och tittade på igår, men det gör inget för jag fick njuta vid brasan hemma hos matteföräldrarna idag i väntan på maten :)

Soliga första maj-kramar till er, helt utan protest ;)

Presentation


Det här är jag, Laika. Välkomna till min blogg och min vardag som en pigg gammeltant. Vill du veta mer om mig? Välkommen att läsa min presentation.

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Bloggar jag följer


Ovido - Quiz & Flashcards