laikagumman

Alla inlägg den 15 maj 2014

Av Laika - 15 maj 2014 19:22

Det är inte lika hemskt väder längre. Förvisso mulnar det på och regnet hänger i luften emellanåt, fast jag har blivit lovad solsken och värme redan imorgon. Det kommer bli mer är perfekt för då ska jag åka hem till matteföräldrarna och njuta i trädgården hela dagen.

Det har regnat så mycket att jag nästan glömt bort hur det är att rulla i torrt gräs. Därför passade jag på att öva mig lite inför imorgon.

Mmmm, det doftar ju riktigt gott om gräset.


Gräsrull är lika med snygg volym i öronen.


Matte frågade om vi skulle gå vidare men jag ville dofta lite mer på gräset.

     


Till slut lurade matte med mig till den stora ängen. Där är det roligt att springa. Extra roligt är det att titta på de fina vårlökarna som blommar för fullt. Dom doftar också ganska trevligt, men inte lika gottigt som gräs.

Vet ni något mer som doftar riktigt gott? Så gott att man blir jättehungrig i magen. Jo, pannkakor. Det var vad jag fick till middag idag, skulle kunna ätit det till efterrätt också, kanske som efter efterrättssnacks också, hihi.


    

Presentation


Det här är jag, Laika. Välkomna till min blogg och min vardag som en pigg gammeltant. Vill du veta mer om mig? Välkommen att läsa min presentation.

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Bloggar jag följer


Ovido - Quiz & Flashcards