laikagumman

Alla inlägg den 7 juni 2014

Av Laika - 7 juni 2014 12:39

Igår när jag kom till matteföräldrarna fanns där småflaggor uppsatta i trädgården. Vilket trevligt välkomnande kände jag, så kan dom få göra fler gånger. Kändes nästan lite kungligt, eller ska jag säga drottningaktigt?

Matte förklarade att det var nationaldagen och att vi skulle fira mattes yngsta bror som tagit studenten. Grillen doftade gott och jag visste att jag skulle få en riktigt trevlig eftermiddag och kväll.


Jag behöver väl inte säga att jag sov gott hela natten?

Sover man gott, vaknar man pigg och på alerten. Därför passade en skogspromenad riktigt bra som morgonrunda.

Jag bjussar på en Ludde-pose :)


Vänta, matten...vad gör du med handen i fickan?

En frolic som betalning för min pose? Okej, men matte...ska du inte knäppa några fler bilder då?

Matte sa att hon inte hade några fler frolic i sin ficka så jag valde att hoppa ner från bumlingen och fortsätta vår skogsrunda. 


För övrigt så känns även denna dag lite speciell och nu vet jag varför, kära lilla Melody fyller ju två år idag :) Stort Grattis önskar vi den lilla prinsessan.   

Presentation


Det här är jag, Laika. Välkomna till min blogg och min vardag som en pigg gammeltant. Vill du veta mer om mig? Välkommen att läsa min presentation.

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Bloggar jag följer


Ovido - Quiz & Flashcards