laikagumman

Alla inlägg den 12 juli 2014

Av Laika - 12 juli 2014 21:29

Om jag inte är helt ute och cyklar (hihi) så är det precis det jag gjort idag, för första gången det här året.

Något viktigt att lyfta fram är hur matte glömde ge mig en "vad du är duktig-godis" när vi kommit fram och jag fick komma ur korgen. Inte bara glömde och att jag bad om en godis och fick den, utan hon hade GLÖMT att ens ta med sig en endaste godis. Hur i all sin dar kan man glömma något som är så viktigt?


Allt elände vände dock fort när mattemor bjöd mig på korv och köttbullar. Ja, vi cyklade till matteföräldrarna för att fira mattes syster som fyller år snart. Det blev grillspett och till efterrätt hela tre olika tårtor. Jag dukade under bordet redan efter min korv och mina köttbullar och matte blev glad över att vi cyklat för då kunde hon smaka lite på alla tre tårtor med gott samvete.


Eftersom vi cyklat och jag bara fick motionera mina öron i vinden, tog vi en ordentlig långpromenad på kvällen. Nu ska jag sova, såvida inte matte ger mig ett kvällssnacks. Menar, har hon dåligt samvete för den totala missen med min cykelgodis så borde jag nog få något riktigt smarrigt om jag tittar på henne ett tag, hihi.


God kväll och god natt :)

Presentation


Det här är jag, Laika. Välkomna till min blogg och min vardag som en pigg gammeltant. Vill du veta mer om mig? Välkommen att läsa min presentation.

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26 27
28
29
30
31
<<< Juli 2014 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Bloggar jag följer


Skapa flashcards