laikagumman

Alla inlägg den 4 oktober 2014

Av Laika - 4 oktober 2014 17:37

När vi kikade in hos fototriss idag såg vi att det nya temat är: Rosa, för cancerfonden. Oktober är ju en rosa månad och på mattes jobb finns det en del rosa blommor som man kan köpa till förmån för bröstcancer. Och visst är det viktigt att lyfta och uppmärksamma cancer och att stödja forskningen. Här hemma finns också en hel del rosa.


Den första bilden jag bjuder på är min rosa kofta och mina rosa rosetter som jag vann i en tävling.

 

Matte gillar rosa och det gör jag med. En av mina favoritnallar är rosa.

 

Den tredje och sista bilden är en ljusrosa tröja som jag fick för en tid sedan. Det står "Diva coming through" på den. En tröja som alla i min direkta närhet tycker passar mig bättre än något annat. Nu behöver jag förstås ingen tröja som talar om att jag är på frammarsch, det kan jag visa upp så bra själv, hihi. Men visst är den fin, med paljetter och allt?

 

Detta var mina tre rosa bidrag till veckans fototriss. Ska bli spännande att kika in hos andra och se vad de har för rosa bilder :)


Vill ni också ta en titt på andras bidrag kan ni göra det här.

 

Presentation


Det här är jag, Laika. Välkomna till min blogg och min vardag som en pigg gammeltant. Vill du veta mer om mig? Välkommen att läsa min presentation.

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11 12
13
14
15
16 17
18
19
20
21
22 23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Bloggar jag följer


Ovido - Quiz & Flashcards