laikagumman

Direktlänk till inlägg 25 december 2014

Ho ho ho...

Av Laika - 25 december 2014 20:03

Först och främst önskar jag er alla en God Jul och hoppas att ni haft det riktigt trevligt.

Jag har fått äta gott och öppnat en massa paket som innehållit både gottis och annat väldigt härligt. Om mina klappar kommer ett inlägg senare, men först måste jag visa er detta videoklipp för alla som kanske misstänker att jag visst kanske lekt med tomten bara för skojs skull. Jag är bara en god värd som kramar tillbaka när tomten lägger sin luva om mig och vill ge mig en julkram på självaste julafton. Jag tror inte alls att jag skulle fått så många klappar om det inte vore för att jag varit så himla gästvänlig.



 

Juliga nospussar!

 
 
Lillian

Lillian

25 december 2014 21:09

Ha en riktig god romjul! Ikke sikkert du får så mange gaver neste år om du rister nissen ;)

http://www.sognafaret.no

Laika

25 december 2014 22:32

Tack detsamma :)
Ingen fara på leversnittarna, jag tror att jag och tomten är riktigt överens :)

 
Aamor

Aamor

25 december 2014 23:00

Vem som helst kan ju se att du just kramar tomten, hihi! Sen att han har en tuggvänlig tofs på luvan är ju bara som det är ;-)
Söta är ni!

Nospussar

http://aamor.bloggplatsen.se

Laika

25 december 2014 23:05

Jo, lite tuggvänlig är den väl, men mest puffar jag den bara åt honom. Så att han ska vara sitt allra finaste hela tiden, du vet ;)

 
Kasper

Kasper

26 december 2014 00:05

Va bra att jag fick se filmen! Tänk, så du piffar och donar, så att tomtens luva ska se riktigt julfin ut!
Och tänk, så himla tacksam han är!
Slutscenen är ju bara helt underbar, hälsar matte. Och visst, den också, säger jag! :D

http://kasperian2.blogspot.se

Laika

26 december 2014 13:27

Tack för att ni förstår :) Matte var liksom lite osäker innan, men hon börjar med bli övertygad nu ;)

 
Amanda å matte Julia

Amanda å matte Julia

26 december 2014 07:20

God fortsättning!
Tomten verkar mycket tuggvänlig, hans luva är det i alla fall.
BusFia ;-)
Vi får tacka för filmsnutten. Du är söt som en sockerbit!!!
Vi ser fram emot att få se dig med julklapparna också :-)

Kram å puss på söta nosen

http://hjuliahullerombuller.blogspot.se

Laika

26 december 2014 13:29

En superhärlig luva :D Skägget har jag kammat fint också vid tillfällen, hihi.

 
Bella, shih tzu

Bella, shih tzu

26 december 2014 11:25

Jo det kan ju vem som helst se att du och Tomten är de allra bästaste vänner! Så gulligt att se att han lägger sin goa luva runt dig, en riktig luvkram;) Det är du och Arlo som är tomteluvexperter, tror jag minsann, hihi.

Fortsatt god luvhelg önskar BELLA

http://Bellas dogblogg

Laika

26 december 2014 13:28

Jag ska berätta att det är jättemysigt att få en så härlig luvekram från tomten :D Idag har han fått en puss av mig :)

 
Ludde

Ludde

26 december 2014 12:12

Det syns lång väg att tomten gillar att bli kramad. Han kramas ju tillbaka... Kramis!

http://hundenluddesblogg.blogspot.se

Laika

26 december 2014 13:27

Tack Ludde, visst gör han :D

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Laika - 1 februari 2017 19:02


Ett sista inlägg   Matte talar   Pigg och glad, en fantastisk liten fröken. Med den största av personligheter placerad i denna lilla kropp. Att en så liten en på jorden kan sprida så mycket glädje, värma så många hjärtan och ge minnen som för...

Av Laika - 29 januari 2017 09:25


Helg, söndagmorgon. Nog borde man då väl få vila och bara vara precis där man är, hela dagen om så skulle vara. Nåväl, en morgonpromenad behöver man ju, men inte behövde jag ställas in i duschen efteråt i alla fall. Jag gäspade lite och tänkte att ...

Av Laika - 21 januari 2017 16:08


Vi är nog lite dagvilda för vi vet knappt vilken dag det är på veckan och när, men från att ha varit ute på isbanepromenad i isande kyla och med massor av snö, så har vi nyss kommit in från en långpromenad där det knappt finns någon snö kvar alls, ba...

Av Laika - 12 januari 2017 18:10


Jag håller på att lära upp Oscar så att han kan gå med mig i koppel i vår. Vi övar i hallen och jag förklarar för honom att den där knappen som sitter på handtaget inte är någon knapp att bry sig om, alltså inget man måste trycka in för att låsa kopp...

Av Laika - 5 januari 2017 17:34

Så var både jul och nyår förbi, och vi önskar er alla en god fortsättning på det nya året. Kvällen innan julafton, när Oscar hade somnat började matte och husse stöka lite. Paketen hamnade under granen (naturligtvis kom även tomten med paket under ...

Presentation


Det här är jag, Laika. Välkomna till min blogg och min vardag som en pigg gammeltant. Vill du veta mer om mig? Välkommen att läsa min presentation.

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Bloggar jag följer


Ovido - Quiz & Flashcards