laikagumman

Alla inlägg den 13 januari 2015

Av Laika - 13 januari 2015 20:03

Det snöade i lördags och i söndags. Jag sa till matte att jag behövde gå på en skogspromenad. Det är så roligt att springa i skogen när det är snöväder. Fråga mig inte varför men det bara ger så mycket spring i mina ben. Jag körde backträning med matte ;)

Det var i söndags. På måndag eftermiddag började det bli plusgrader och snön blev mer och mer blöt. Men jag drog ändå glatt ut på en långpromenad. Matte ville fota, men jag ville kolla in koltrastarna som skuttade runt en bit längre bort. Vi hittade ett mellanläge där båda blev nöjda, hihi.

 

Dagens tisdagsväder är inte så roligt. Det har regnat under natten och snön har packats hårt och nu är det bara isbanor precis överallt. Plusgrader på dagen och minusgrader på natten. Halare och halare. Dåligt sandat också tycker matte och husse. Jag håller med. Jag skulle säkert kunnat bli en högst graciös konståkerska, om jag slutade halka runt så mycket.


Nospussar!

Presentation


Det här är jag, Laika. Välkomna till min blogg och min vardag som en pigg gammeltant. Vill du veta mer om mig? Välkommen att läsa min presentation.

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24 25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Bloggar jag följer


Skapa flashcards