laikagumman

Alla inlägg den 11 mars 2015

Av Laika - 11 mars 2015 18:49

Solen fortsätter att visa sig och de hårda vindarna ger sig visst tillkänna igen, men det stoppar inte mig från att njuta av solen och som idag, dra med husse ut på långpromenad. Efter långrundan gräsrullade jag lite och helt plötsligt kom det en sån där stark vindby som nästan välte omkull mig.

 

Jag har ju fyra starka ben, så det är klart att jag höll mig upprätt även om vindarna var starka.

 

Imorgon är det också en hussedag. Solen ska skina och nog ska vi allt gå på en och en annan härlig runda då med. Förresten så har min kattkompis börjat få komma ut igen efter vintern. Vi har redan hälsat på varandra en gång.

Min middag idag var så trist att den nog inte ens är värd att nämna (vanlig blöt hundmat), så jag antar att det snart kommer bjudas på rena kalasmaten, hihi.


Nospussar på er!


Presentation


Det här är jag, Laika. Välkomna till min blogg och min vardag som en pigg gammeltant. Vill du veta mer om mig? Välkommen att läsa min presentation.

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Bloggar jag följer


Ovido - Quiz & Flashcards