laikagumman

Alla inlägg den 3 april 2015

Av Laika - 3 april 2015 20:17

Det är långfredag idag säger matte, men jag tycker inte att den här fredagen är längre än någon annan fredag. Det jag i alla fall vet är att vi haft en riktigt bra fredag med massa mys och god mat. Jag har fått både köttbullar, korv, kokt ägg och räkor på min tallrik. Jag är verkligen mätt och belåten. Ett märgben till efterrätt gjorde susen.


När man mår så gott sover man som en prinsessa.

När det kommer till att gå ut på promenader får jag lite beslutsångest. Jag vill ut, men bara om det är fint väder och eftersom vi bjöds på både sol, hagel, regn och snö på en och samma promenad är det svårt att veta vad som ska möta en nästa gång man stoppar nosen utanför dörren. Matte har sagt att jag ska få duscha efter sista rundan så jag kan väl leva med att det kanske regnar ute då. Jag ska bli påskfin för på söndag ska vi åka iväg på påskmiddag.


Vi önskar er alla en riktigt skön påskhelg. Massa nospussar!

Presentation


Det här är jag, Laika. Välkomna till min blogg och min vardag som en pigg gammeltant. Vill du veta mer om mig? Välkommen att läsa min presentation.

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Bloggar jag följer


Ovido - Quiz & Flashcards