laikagumman

Alla inlägg den 4 september 2015

Av Laika - 4 september 2015 18:49

Åh så skönt med fredag. Vi har klarat av första arbetsveckan efter semestern, och det måste ju så klart firas med god middag och efterrätt. Fast kvällens middag är ingenting mot morgondagens då jag ska bjudas på plommonspäckad skinkstek med potatis. Det ska bli gott i magen.


När matte skulle välja min efterrätt sa hon att jag skulle sitta på köksmattan och vänta fint. Det gjorde jag, se bara!

 

Sedan kom den där goda kycklingpinnen fram, och ja... sedan hände allting väldigt snabbt, varav bildkvaliten. Kameran var bara helt enkelt inte lika snabb som jag.

Fram med nosen och lukta om det verkligen var mitt absoluta favoritgodis!

 

Matte sa varsågod. Jag tog ungefär en nanosekund på mig innan jag hade kycklingpinnen i mun.

 

Mätt, nöjd och med favoritgodiset i magen. Vilken kanonstart på helgen. Hoppas ni får det lika bra.


Nospussar och trevlig helg!


Presentation


Det här är jag, Laika. Välkomna till min blogg och min vardag som en pigg gammeltant. Vill du veta mer om mig? Välkommen att läsa min presentation.

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Bloggar jag följer


Skapa flashcards