laikagumman

Alla inlägg den 23 februari 2016

Av Laika - 23 februari 2016 17:46

Först och främst ska jag berätta för er att min blåa kudde återigen hamnat så där centralt och bra som jag vill ha det, hihi. Skulle ni mot förmodan ha glömt bort vad jag pratar om så kan man läsa om det i inlägget nedan. Sedan måste jag också få betona att det är himla bra att jag förutom mitt duntäcke även har en liten dunkudde, för den kudden kan jag bära med sig lite varstans vid behov. Jag har ju min gråa och fina ergonomiska memoryskum-bädd för mogna (matte säger gamla) hundar. Hur som haver så får jag inte alltid plats i den hur jag än vänder och vrider mig, och då är min dunkudde helt perfekt som avlastning för de delar som liksom hamnar utanför.... som mitt huvud till exempel.

Om jag kan sova skönt så här? Jodå, jag tog en riktig snarkare i två timmar på detta vis. Vaknade utvilad och pigg inför middagen.  


Nospussar!

Presentation


Det här är jag, Laika. Välkomna till min blogg och min vardag som en pigg gammeltant. Vill du veta mer om mig? Välkommen att läsa min presentation.

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
<<< Februari 2016 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Bloggar jag följer


Ovido - Quiz & Flashcards