laikagumman

Alla inlägg den 18 juni 2016

Av Laika - 18 juni 2016 14:34

Kan ni tänka att jag varit ute i dagens riktiga regn och ruskväder. Det är nästan så att jag inte själv kan tro att jag på en radie av tio meter både kissade en och två gånger samt gjorde ifrån mig nummer två och överlevde den hemska regnduschen. Husse hade likväl kunnat shamponerat mig där ute så jag hade sluppit duschen som väntar ikväll för jag blev nog till och med mer blöt där ute än i en dusch.


Husse tycker jag kinkar lite. Han säger att jag ju faktiskt hade min regnkappa på mig, men det kan jag säga inte märktes i alla fall. Men jag hade en himla tur som hann med en solig långpromenad igår.

Det där med att gå som en fin dam var ganska jobbigt så jag håller mig till mitt vanliga jag istället, hihi. 

Då ska man också gräsrulla och jag rullade så mycket att jag höll på att ramla av gräsmattan.

Ja, det var igår och då hade jag tur med vädret. Idag har väl blommorna tur med vädret, men jag tänker då inte gå ut och snicksnacka med dom i alla fall.


Matte har tagit fram kycklingfiléer så god middag vet jag att jag får trots regnet. Sen har jag sett att det står något på min radda i almanackan som hänger i köket, men jag ser ju inte vad exakt det står. Matte vill inte berätta heller, så det måste väl ändå vara en överraskning va? Inte kan det vara en klipptid eller en vettistid då? Näää... 


Trevlig helg och nospussar!

Presentation


Det här är jag, Laika. Välkomna till min blogg och min vardag som en pigg gammeltant. Vill du veta mer om mig? Välkommen att läsa min presentation.

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2016 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Bloggar jag följer


Skapa flashcards