laikagumman

Alla inlägg den 31 juli 2016

Av Laika - 31 juli 2016 22:21

Man ska dra nytta av att ha en lillebror, en lillebror som fraktas framåt i en vagn. Min frisör har semester och jag är lurvig. Matte vill klippa mig men jag låter henne bara klippa delar av min päls så som huvud, rygg och svans. Mage och ben samt tassar får hon inte röra för då blir jag såååå trött och lyder inte ens det minsta. Så ja, jag är ganska lång i pälsen för tillfället. Kanske får jag en ny frisyr snart, lång päls på ben och mage men kort på resten av kroppen. Huh, vilken hemsk tanke, men med matte vet man aldrig. Jag hoppas vi väntar tills min frisör är tillbaka.


Ett långt utlägg för att komma fram till varför en vagnliggande lillebror är bra att ha. Kolla in bara vad jag hittat på.

När det är varmt ute och vi precis påbörjat en rolig runda som är så otroligt tråkig i början, ja då är det bara att hoppa upp och åka lite snålskjuts fram tills att rundan börjar bli rolig att gå, ungefär vid min å. Allt innan det är bara en låååång och tråkig raksträcka utan någonting roligt att nosa på.


Jo, ibland är jag bra finurlig och jag måste själv få säga att jag är mycket nöjd med detta tilltag. Dock har jag inte utövat det mer än en gång än så länge.


Nospussar

PSSST! Ludde Svartnos Vad roligt att få följa din blogg, men vet du? Vi kan inte kommentera på din sida hur vi än försöker. Vi brukar behöva klicka på "namn/URL" för att kunna kommentera på bloggsidor som din, och det valet finns inte :(


Presentation


Det här är jag, Laika. Välkomna till min blogg och min vardag som en pigg gammeltant. Vill du veta mer om mig? Välkommen att läsa min presentation.

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2016 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Bloggar jag följer


Ovido - Quiz & Flashcards