laikagumman

Alla inlägg den 29 januari 2017

Av Laika - 29 januari 2017 09:25

Helg, söndagmorgon. Nog borde man då väl få vila och bara vara precis där man är, hela dagen om så skulle vara.

Nåväl, en morgonpromenad behöver man ju, men inte behövde jag ställas in i duschen efteråt i alla fall. Jag gäspade lite och tänkte att det väl bara var magen och tassarna som skulle sköljas av lite, men fram åker shampo och balsam. Nog för att massagen som matte ger mig i duschen är skön, men jag ville bara inte chockas med en dusch så en söndagmorgon.


Notera att klockan bara är 09.27 i skrivande stund. Jag har alltså redan vaknat, varit ute, duschat och ätit frukost... Jag förstår ingenting, fast en sak är klar och det är att jag inte tänker flytta mig från det läget jag ligger i nu.... på länge, kanske inte på hela dagen. Ja, såvida jag inte känner att söndagsgrytan är färdigputtrad förstås. Middag måste ju en stackars duschad, för tidigt väckt vovve ju ändå ha.

Nospussar på er mina vänner!



Presentation


Det här är jag, Laika. Välkomna till min blogg och min vardag som en pigg gammeltant. Vill du veta mer om mig? Välkommen att läsa min presentation.

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2017 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Bloggar jag följer


Skapa flashcards