laikagumman

Alla inlägg den 20 april 2012

Av Laika - 20 april 2012 20:23

Ja, här är det fredag idag och det tycker vi är skönt. Fast dagen i sig har inte varit vidare trevlig. Det regnar och det regnar, inte det minsta lilla uppehåll så att man kan gå ut och göra ifrån sig. Lite småsur för det är jag allt. Jag gör mig bäst inomhus idag med lek och bus men även en hel del filosoferande. Tänker tillbaka till härliga dagar med fint väder, sommarväder. Men det ska väl inte vara så länge kvar nu till den där sommaren, inte som matte påstår i alla fall, men jag har inte riktigt bestämt mig än om jag ska tro på henne.


 

Tänk att få ligga så i gräset igen och bara njuta. På min sista runda ikväll kommer jag minsann inte kunna ligga så, det får bli snabbt ut och snabbt in. Ingen kan rubba min vilja och bestämdhet på den punkten.

Nu ska jag fredagsmysa med lite gottis, för det är jag värd efter dagens ansträngningar att gå ut.

Mums mums och trevlig kväll!

 

Presentation


Det här är jag, Laika. Välkomna till min blogg och min vardag som en pigg gammeltant. Vill du veta mer om mig? Välkommen att läsa min presentation.

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Bloggar jag följer


Ovido - Quiz & Flashcards