laikagumman

Direktlänk till inlägg 12 april 2013

Bildbomb!

Av Laika - 12 april 2013 19:07

Vilken kalasdag jag hade igår! På dagen fick jag gå i skogen och till middag blev det kalvpaté. Efter middagen fick jag äntligen öppna mina paket.


Ett av paketen innehöll den här frisbeen. Jag testar alltid alla mina nya leksaker på en gång och den här fick mer än godkänt. Den är perfekt att ta med ut också har matte sagt.


Mer paket och min favoritsyssla- öppna dom.


Jippie, en mjukisleksak. Det är bra för jag har minsann märkt att andra av mina leksaker fått gå från min korg till en papperskorg. Nu är ett av tomhålen i korgen fyllda. Ja, de stunder den kommer ligga där, hihi.


Mitt fina vårtsvin som jag är mycket stolt över.


Så stolt att jag gärna visar upp mig tillsammans med den.


När jag busat klart med mina nya leksaker fanns där ännu mer paket till mig, och dessa luktade inte leksaker.


Nej, inga leksaker där inte. Bara en massa goda pinnar. I ett annat paket fanns det små kycklingfileér.


Efter en sådan lång dag med massa skojiga prommisar, god middag, paket och bus så blev jag ganska trött. Tror inte jag behöver säga att jag sov jättegott hela den natten. 


Idag har vi tagit det ganska lugnt. Passat på och varit ute mycket under dagen för in mot eftermiddagen visste vi att regnet skulle komma. Tydligen ska det regna och ha sig även imorgon. Tråkväder, men nu kanske det blir mer snöfritt. Jag kan ju alltid vara inne och busa med mina nya leksaker.


Trevlig helg!

 
 
Aamor

Aamor

12 april 2013 20:24

En massa presenter till en fantastisk tjej!
Man kan riktigt se hur lycklig du är när du öppnar paketen och sen leker!
Klart man blir helt slut efter en sån härlig dag.

Nospussar

http://aamor.bloggplatsen.se

Laika

12 april 2013 20:41

Ja, visst. Jag borde få öppna paket lite oftare, hihi. Kanske fira mig varje halvår vore en bra idé :) För inte tror jag att man kan tröttna på att öppna paket heller :)

 
Ludde

Ludde

12 april 2013 23:04

Va trevligt det såg ut med ett eget vårtsvin! Kanske ni kan kasta den där födelsedagsfrisbeen till varandra! Sen kan ni käka lite pinnar när ni blivit trötta. Kramis!

http://hundenluddesblogg.blogspot.se

Laika

13 april 2013 11:35

Verkligen :) Vi hade jätteskoj även igår :) Det där vårtsvinet är väldigt busig av sig, vill leka ganska ofta :)

 
Kasper

Kasper

12 april 2013 23:07

Du måste ju ha varit alldeles slut idag, efter en sån festdag!
Jag vet minsann vad JAG skulle ha uppskattat mest - kycklingfiléerna! Sen pinnarna.
Dom andra grejerna hade jag gett till Myse. :)
Matte säger att jag borde lära mig av dig hur man ska bete sig när man får kuliga saker att leka med. Det kanske inte är alldeles för sent än... :)

http://kasperian2.blogspot.se

Laika

13 april 2013 11:34

Nej då Kasper, ingenting är för sent :D Man kan alltid lära... fast det förstås, då måste du ju bråkas med Myse gällande leksaker också. Kanske räcker med bädden? ;)

 
Bella, shih tzu

Bella, shih tzu

13 april 2013 21:50

En sådan toppendag, Laika! Visst borde vi få presenter betydligt oftare, typ 1 gång i veckan!?!

Nospussar från
BELLA

http://Bellas dogblogg

Laika

14 april 2013 20:14

Du Bella, en gång i veckan vore helt perfekt :)

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Laika - 1 februari 2017 19:02


Ett sista inlägg   Matte talar   Pigg och glad, en fantastisk liten fröken. Med den största av personligheter placerad i denna lilla kropp. Att en så liten en på jorden kan sprida så mycket glädje, värma så många hjärtan och ge minnen som för...

Av Laika - 29 januari 2017 09:25


Helg, söndagmorgon. Nog borde man då väl få vila och bara vara precis där man är, hela dagen om så skulle vara. Nåväl, en morgonpromenad behöver man ju, men inte behövde jag ställas in i duschen efteråt i alla fall. Jag gäspade lite och tänkte att ...

Av Laika - 21 januari 2017 16:08


Vi är nog lite dagvilda för vi vet knappt vilken dag det är på veckan och när, men från att ha varit ute på isbanepromenad i isande kyla och med massor av snö, så har vi nyss kommit in från en långpromenad där det knappt finns någon snö kvar alls, ba...

Av Laika - 12 januari 2017 18:10


Jag håller på att lära upp Oscar så att han kan gå med mig i koppel i vår. Vi övar i hallen och jag förklarar för honom att den där knappen som sitter på handtaget inte är någon knapp att bry sig om, alltså inget man måste trycka in för att låsa kopp...

Av Laika - 5 januari 2017 17:34

Så var både jul och nyår förbi, och vi önskar er alla en god fortsättning på det nya året. Kvällen innan julafton, när Oscar hade somnat började matte och husse stöka lite. Paketen hamnade under granen (naturligtvis kom även tomten med paket under ...

Presentation


Det här är jag, Laika. Välkomna till min blogg och min vardag som en pigg gammeltant. Vill du veta mer om mig? Välkommen att läsa min presentation.

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2
3
4 5
6
7
8 9
10
11 12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22 23 24 25
26
27
28
29 30
<<< April 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Bloggar jag följer


Ovido - Quiz & Flashcards