laikagumman

Alla inlägg den 8 april 2015

Av Laika - 8 april 2015 20:54

Åhh vad jag var trött i morse. Jag ville inte alls gå upp när matte kallade på mig. Jag bytte bara sängplats, så det slutade med att hon bar ut mig i hallen och sa att vi visst skulle gå ut. Jag gäspade och sträckte på mig innan jag fick kopplet på mig, fast när vi åkt ner för hissen och var på väg ut såg jag något roligt.


Min kattkompis var ute. Jag sprang förbi henne i all världens fart och matte undrade för ett tag om jag missat henne, men jag var bara kissnödig. När jag var klar hälsade vi på varandra men nu när jag ändå kommit ut kunde vi ju lika bra gå vidare. Det här med katter är jag så ccol med nu, en liten hälsning och en nospuss så är jag nöjd. Matte klappade hej då till katten och sedan fortsatte vi vår promenad.

Sedan blev jag överlämnad till husse så jag kunde ta hand om honom. Sånt är jag också hur cool som helst med. Jag kan det där, har liksom gjort det rätt många gånger förut, hihi.


På fredag ska jag hem till matteföräldrarna och gosa med mattemor hela dagen. Kanske hon tänder kaminen så att jag kan ligga och gosa i värmen hela dagen, eller om hon öppnar altandörren så att jag kan ligga ute i solen och värma mig. Vi har ju haft jättefint väder idag och det ska visst vara så hela veckan ut. Jippiee, vågar man tro att våren kommit för att stanna?


Nospussar på er!

Presentation


Det här är jag, Laika. Välkomna till min blogg och min vardag som en pigg gammeltant. Vill du veta mer om mig? Välkommen att läsa min presentation.

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Bloggar jag följer


Ovido - Quiz & Flashcards