laikagumman

Direktlänk till inlägg 11 april 2013

Nu är jag 14 år!

Av Laika - 11 april 2013 09:45

Idag är ingen vanlig dag, för det är Laikas födelsedag... Jag fyller 14 år idag. Ännu ett år med bus, kel och omvårdnad, skogspromenader och lathundsdagar. Ja, tänk så bra jag har det    Jo, jag lever ett mycket aktivt och glatt gammelhundsliv. 


Matte ska åka och jobba nu och jag måste sitta som på nålar hela dagen och vänta på henne. Tur att husse är hemma och leker med mig under tiden, och när hon kommer hem ska vi äntligen kalasa. Jag lovar att ni ska få en uppdatering av kalaset imorgon.


Tjohej och nospussar!


 

 
 
Bella, shih tzu

Bella, shih tzu

11 april 2013 15:04

Hipp hipp hurra på din födelsedag, lilla bloggLaika! Önskar dig många goda födelsedagspresenter och mycket bus och kel!

Grattispussar från
BELLA

http://Bellas dogblogg

Laika

11 april 2013 20:12

Tackar tackar :) Jag har haft en jättefin dag idag :)

 
Frasse

Frasse

11 april 2013 16:15

Hipp hipp HURRJAM och massor av kattulationer på din födelsedag! :D Tänk att du är hela 14 år, men jag fyller 11 i sommar, så jag är ingen ungdom jag heller :-)
Jättefin bildkavalkad, du är så fin, Laika ♥
Ha en riktigt fin födelsedag - undrar just vad du får för presenter? Och mat... det blir säkert något alldeles deliKATT! :D
Många grattiskramar och klappar från matte och mig :D

http://gunillaofrasse.allas.se

Laika

11 april 2013 20:11

Tack så mycket för kattulationerna :D Det gjorde mig jätteglad :) Min kväll har varit jättefin tillsammans med matte och husse :)

 
Aamor

Aamor

11 april 2013 18:04

Hipp Hipp Hurra för Laika idag! Stans tuffaste och sötaste tjej blir 14 år, det är inte dåligt det.
Hoppas att det blir ett hejdundrandes kalas men massor av allt!

Nospussar i massor!

http://aamor.bloggplatsen.se

Laika

11 april 2013 20:09

Hihi, tackar tackar :) Ja, jag har mumsat gottis och öppnat paket, fått leka pajas och vara i centrum :D

 
Melody

Melody

11 april 2013 21:19

Hurra Hurra Hurra Hurra
Jätte stort GRATTIS från
Melody med matte!
Hoppas du haft en riktigt bra dag!

http://melodyshihtzu.blogspot.se

Laika

11 april 2013 22:04

Tack :D Ja, min dag har varit jättebra med både paket och gott att äta :) Jag är rikigt trött nu.

 
Kasper

Kasper

11 april 2013 23:59

Stort jättegrattis till sötaste 14-åriga Laika som finns! :)
Hoppas jag hinner trycka iväg den här kommentaren före datumgränsen!!

http://kasperian2.blogspot.se

Laika

12 april 2013 19:01

Hihi, det hann du göra :) Tack så jättemycket för gratulationerna :)

 
Ludde

Ludde

12 april 2013 23:01

Grattis lite sent! hussen slarvade igår och orkade inte slå på datorn åt mig på kvällen! Vilken aktningsvärd ålder på en stilig dam! Kramis!

http://hundenluddesblogg.blogspot.se

Laika

13 april 2013 11:36

Tack för gratulationerna :)

 
Eva H

Eva H

16 april 2013 22:49

Vi "ramlade in" här från Kasper för vi måste ju se vem du är som vi brukar se kommentarer ifrån.
Och då inser vi att vi får be ödmjukast om ursäkt att vi inte tittade in tidigare utan MISSADE en sådan bemärkelsedag!!!:(
Om jag hänger med blir jag 13 om en dryg månad, känner mig plötsligt som "lillpojke"...
MASSOR av pussar och GRATTIS, även om vi är sena som sagt.
(Attans matten att klanta till det alltså...)
Jesper med matte
(Matten skrev faktiskt om bara mig nyss, något om "envisa gamlingar" tror jag... Hmfff!)

http://fyrfotingar.blogspot.se

Laika

17 april 2013 20:53

Åh, så roligt att ni hittade hit :) Och tackar så ödmjukast för de fina gratulationerna. Ja, lite av en lillpojke är du nog allt, 13 är ju inte så mycket, hihi. Hoppas du mår bra och är kry och att det blir stort kalas när du väl fyller 13 :)

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Laika - 1 februari 2017 19:02


Ett sista inlägg   Matte talar   Pigg och glad, en fantastisk liten fröken. Med den största av personligheter placerad i denna lilla kropp. Att en så liten en på jorden kan sprida så mycket glädje, värma så många hjärtan och ge minnen som för...

Av Laika - 29 januari 2017 09:25


Helg, söndagmorgon. Nog borde man då väl få vila och bara vara precis där man är, hela dagen om så skulle vara. Nåväl, en morgonpromenad behöver man ju, men inte behövde jag ställas in i duschen efteråt i alla fall. Jag gäspade lite och tänkte att ...

Av Laika - 21 januari 2017 16:08


Vi är nog lite dagvilda för vi vet knappt vilken dag det är på veckan och när, men från att ha varit ute på isbanepromenad i isande kyla och med massor av snö, så har vi nyss kommit in från en långpromenad där det knappt finns någon snö kvar alls, ba...

Av Laika - 12 januari 2017 18:10


Jag håller på att lära upp Oscar så att han kan gå med mig i koppel i vår. Vi övar i hallen och jag förklarar för honom att den där knappen som sitter på handtaget inte är någon knapp att bry sig om, alltså inget man måste trycka in för att låsa kopp...

Av Laika - 5 januari 2017 17:34

Så var både jul och nyår förbi, och vi önskar er alla en god fortsättning på det nya året. Kvällen innan julafton, när Oscar hade somnat började matte och husse stöka lite. Paketen hamnade under granen (naturligtvis kom även tomten med paket under ...

Presentation


Det här är jag, Laika. Välkomna till min blogg och min vardag som en pigg gammeltant. Vill du veta mer om mig? Välkommen att läsa min presentation.

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2
3
4 5
6
7
8 9
10
11 12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22 23 24 25
26
27
28
29 30
<<< April 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Bloggar jag följer


Ovido - Quiz & Flashcards