laikagumman

Alla inlägg den 28 augusti 2013

Av Laika - 28 augusti 2013 14:41

Vad fort dagarna går när man har det bra. Rätt vad det var så kom matte och hämtade mig på förmiddagen när jag låg och sov som bäst. Hon satte sig på huk och började klappa mig och jag vände på huvudet och tittade på henne, sedan tog det några sekunder innan jag vaknade till ordentligt och förstod att det ju var min matte som klappade mig. Sedan for jag upp för att genast krama henne och visa hur glad jag var för att hon kommit. 


Vi tackade för tiden hos matteföräldrarna och sedan åkte vi hem till oss. Jag har ju haft det så himlans bra hos matteföräldrarna för jag har kunnat ligga i deras trädgård hela dagarna att abstinensen känns nu när man kommit hem. Därför gick jag och la mig på balkongen med matte ett slag.


Nej du matte, sa jag efter ett tag. Gräsmatta och balkong är inte riktigt samma sak. Då frågade matte mig om jag ville åka ut till vattnet för att bada lite och kanske äta glass. Notera äta...

Hur som haver så ville jag självklart det och nu har matte precis fixat klart det som fixas ska och nu ska vi alltså åka ut till skärgården och tillbringa eftermiddagen där. 


Mina dagar bara fortsätter vara alldeles underbara.

Soliga kramar! 

Presentation


Det här är jag, Laika. Välkomna till min blogg och min vardag som en pigg gammeltant. Vill du veta mer om mig? Välkommen att läsa min presentation.

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Bloggar jag följer


Ovido - Quiz & Flashcards