laikagumman

Alla inlägg den 24 mars 2015

Av Laika - 24 mars 2015 20:11

Idag har jag varit hemma med husse. Vi har gått på promenader och ätit kyckling tillsammans. På kvällen var det dags att åka och hämta matte på jobbet. När vi kom hem och skulle gå från parkeringen så hände något...


Ett möte i mörkret, med min kattkompis. Hon hälsade på oss och jamade lite innan vi gick in. Jag bjuder på den dåliga bilden, till mattes försvar var det ju mörkt ute och en mobil liksom matte, har ju sina begränsningar.

Tack vare denna katt har jag blivit bra med just kattmöten. Jag vet att jag ska vara varsam och försiktig, men ibland glömmer jag bort mig i all glädje men när det gäller denna katt, så blir hon inte rädd för mig oavsett.


Har jag tur träffar jag på henne även på sista rundan, får se till att matte har med sig såna små kattgodisar med laxsmak som hon och jag kan äta tillsammans då.


Nospussar!

Presentation


Det här är jag, Laika. Välkomna till min blogg och min vardag som en pigg gammeltant. Vill du veta mer om mig? Välkommen att läsa min presentation.

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Bloggar jag följer


Ovido - Quiz & Flashcards