laikagumman

Alla inlägg den 18 juli 2015

Av Laika - 18 juli 2015 17:47

Det var så kallt i sovrummet i morse att husse fick stiga upp och stänga fönstret. Jag frös lite och puffade och bäddade så att jag blev omringad av täcke och kärlek från matte och husse, hihi.

 

Vi hade en riktig mysig lördagsmorgon där i sängen, men bara fram till matte började röra på sig. Då kom jag på hur kissnödig jag verkligen var. Efter att jag sprungit ut i hallen och tillbaka för att visa att vi verkligen behövde gå ut NU så tog jag med matte och husse på en morgonpromenad. En molnig och grå sådan. Det kom till och med lite duggregn ett tag. Särskilt varmt var det inte heller.


En gräsmatta fångde min uppmärksamhet. Är det verkligen höstlöv i gräset?

Nej, nej... sommaren har ju knappt kommit och då kan ju hösten omöjligt smyga sig på. Jag bestämde mig för att det är sommar oavsett väder och vind, och så gjorde jag några sköna gräsrullningar.

Nospussar! 


Vi skänker också varma tankar till Bella och hennes matte. Bella har tyvärr vandrat över regnbågsbron och som bloggvän är hon redan saknad.

Presentation


Det här är jag, Laika. Välkomna till min blogg och min vardag som en pigg gammeltant. Vill du veta mer om mig? Välkommen att läsa min presentation.

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Bloggar jag följer


Skapa flashcards