laikagumman

Direktlänk till inlägg 11 april 2016

Hurra hurra hurra

Av Laika - 11 april 2016 19:04

Idag är ingen vanlig dag för idag är det Laikas födelsedag... Så sjöng matte för mig imorse. Idag fyller jag 17 år och det har vi kalasat med långpromenad i 11-gradigt solskensväder. Vi stannade upp för en paus och jag fick lite köttbullar, precis som kvällens middag, pannkakstårta med skivade köttbullar mellan. Lite godisätande har det också naturligtvis blivit. Dessutom fick jag lite leverpastej att mumsa på. Ja, inte klagar en dam som jag på en dag som denna.

Nu ska jag krypa upp i mattes famn och bli kramad och gosad med, sedan kanske jag rent av byter av och hoppar över till husse och fortsätter gosandet. Ja visst låter det bra.


Massa nospussar till er från unga mig! 

 
 
Aamor

Aamor

11 april 2016 19:54

Ett jättestort grattis från mig och matte!
Vilken härlig födelsedag du haft och visst ska du passa på att gosa så mycket som möjligt med både matte och husse!

Nospussar

http://aamor.bloggplatsen.se

Laika

12 april 2016 21:02

Tack så mycket :D Ja, min dag var kanon :)

 
Melody

Melody

11 april 2016 20:47

Stort GRATTIS på din dag!
Massa nospussar från Melody!
Matte gratulerar också så klart!

http://melodyshihtzu.blogspot.seht

Laika

12 april 2016 21:00

Tack för grattisarna :)

 
Ludde

Ludde

11 april 2016 22:21

Ett fyrfaldigt VOFF för världens bästa Laika idag! Grattis önskar matte och husse också! Kramis

http://hundenluddesblogg.blogspot.se

Laika

12 april 2016 20:59

Åh, jag tackar så mycket för de fina gratulationerna :D

 
Ingen bild

ZEB (malinois / schäfer)

11 april 2016 23:46

GRATTIS! Nospussar & buffar från en mycket snygg kille (som snart fyller 9 år)! Jag är nog lite kär i dig, tror jag... Matte FIA hälsar också och undrar var du bor? Vi bor i Småland och kollar flera gånger varje dag om du skrivit nåt nytt på bloggen. Men förstår att du har fullt upp med att sitta barnvakt nu...vilken himla söt lillebror du fått!

Laika

12 april 2016 20:59

Nej men hej Zeb, så tufft namn du har :) Har ni någon blogg som vi kan kika på?
Vi bor lite söder om Stockholm och det är där jag rastar min lillebror varje dag :D

 
Amanda å Matte Julia

Amanda å Matte Julia

12 april 2016 06:30

GRATTIS ❤ Sötnos ❤

Kram å puss på söta nosen

http://hjuliahullerombuller.blogspot.se

Laika

12 april 2016 20:56

Tack så mycket :D

 
Tredje året i Hjo

Tredje året i Hjo

14 april 2016 11:43

Hur trevligt kan man ha? Köttbullar, kramar och allting. Grattis Laika från Hjo!

http://hanskhjo.blogspot.se

Laika

14 april 2016 17:42

Tack så mycket :D

 
Hillevi

Hillevi

16 april 2016 06:42

Å, den stora dagen missade vi, men nu är ju Laika ÄNNU äldre, grattis till det också! Har hon möjligen varit en barn/ungdomshund till matte eller husse? 17 år är ju en hundstund på jorden, minst sagt. Tänk att vara så gammal och såååå söt!

http://gyllensilver.wordpress.com

Laika

16 april 2016 21:50

Ja tackar så mycket :) Ett grattis är alltid ett grattis även om det kommer i efterskott så lika glad för det är jag :D
17 år är respektabelt har jag hört. Hos matte har jag inte varit med alla mina 17 år, men nästan. Jag kom in i familjen när jag var 2 år :D

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Laika - 1 februari 2017 19:02


Ett sista inlägg   Matte talar   Pigg och glad, en fantastisk liten fröken. Med den största av personligheter placerad i denna lilla kropp. Att en så liten en på jorden kan sprida så mycket glädje, värma så många hjärtan och ge minnen som för...

Av Laika - 29 januari 2017 09:25


Helg, söndagmorgon. Nog borde man då väl få vila och bara vara precis där man är, hela dagen om så skulle vara. Nåväl, en morgonpromenad behöver man ju, men inte behövde jag ställas in i duschen efteråt i alla fall. Jag gäspade lite och tänkte att ...

Av Laika - 21 januari 2017 16:08


Vi är nog lite dagvilda för vi vet knappt vilken dag det är på veckan och när, men från att ha varit ute på isbanepromenad i isande kyla och med massor av snö, så har vi nyss kommit in från en långpromenad där det knappt finns någon snö kvar alls, ba...

Av Laika - 12 januari 2017 18:10


Jag håller på att lära upp Oscar så att han kan gå med mig i koppel i vår. Vi övar i hallen och jag förklarar för honom att den där knappen som sitter på handtaget inte är någon knapp att bry sig om, alltså inget man måste trycka in för att låsa kopp...

Av Laika - 5 januari 2017 17:34

Så var både jul och nyår förbi, och vi önskar er alla en god fortsättning på det nya året. Kvällen innan julafton, när Oscar hade somnat började matte och husse stöka lite. Paketen hamnade under granen (naturligtvis kom även tomten med paket under ...

Presentation


Det här är jag, Laika. Välkomna till min blogg och min vardag som en pigg gammeltant. Vill du veta mer om mig? Välkommen att läsa min presentation.

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2016 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Bloggar jag följer


Skapa flashcards