laikagumman

Alla inlägg den 4 april 2016

Av Laika - 4 april 2016 17:23

Idag har jag visat min lillebror ett av mina promenadstråk, fast med en liten avstickare då vi skulle möta upp husse som varit iväg en stund. Vi kom till mötesplatsen före husse så då passade jag på att visa Oscar hur man gräsrullar. Det är ju trots allt ett av livets alla nöjen och det är ju bra om han vet hur man gör när det blir dags.

När husse sedan kom fortsatte vi vår promenad, förbi min å och in i skogen, förbi hästgården och sedan hem igen.

Men det är viktigt att Oscar känner till närområdet också så jag fortsatte förbi vår port när matte och husse egentligen tänkt att gå in, men jag fick som jag ville och vi förlängde promenaden lite.


Det börjar dofta mat här hemma nu, mums. Dags med andra ord att hålla lite extra koll i köket så jag inte går miste om något.


Nospussar!




Presentation


Det här är jag, Laika. Välkomna till min blogg och min vardag som en pigg gammeltant. Vill du veta mer om mig? Välkommen att läsa min presentation.

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2016 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Bloggar jag följer


Ovido - Quiz & Flashcards