laikagumman

Alla inlägg den 15 mars 2012

Av Laika - 15 mars 2012 19:37

Vilket vårväder det var idag då, solen sken och ingen blåst. Och som solen värmde. Snart kan man ligga och gosa i gräset, sola och bada lite. Men än så länge får jag drömma vidare och det är väl lite det jag gjort idag, ja drömt alltså. Inte så mycket att hurra för annars en dag som denna men det passar mig utmärkt för jag är superbra på att slappa. På rundorna ute har jag väl bara njutit av vädret för inga kompisar träffade jag på. Har ju en runda kvar här nu på kvällen där jag kanske kan hålla tassarna på att jag får leka med någon vän till mig.



En sommarbild för några år sedan. Matte ville inte släppa ut mig i vattnet utan koppel i badet för att det var strömt i vattnet sa hon. Jag som är så stor och stark hade väl klarat av vilken ström som helst tyckte jag, men hon lyssnade inte på mig.

Presentation


Det här är jag, Laika. Välkomna till min blogg och min vardag som en pigg gammeltant. Vill du veta mer om mig? Välkommen att läsa min presentation.

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2 3
4
5 6 7
8
9 10
11
12 13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29 30 31
<<< Mars 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Bloggar jag följer


Ovido - Quiz & Flashcards