laikagumman

Alla inlägg den 3 juli 2012

Av Laika - 3 juli 2012 20:54

På en dag kan det hända mycket när man är ute på sina promenader. En bit hemifrån finns det en byggarbetsplats som jag tycker är jättespännande. Där stannar jag gärna till för att kolla när alla stora maskiner kör omkring.


Sedan måste jag berätta att jag såg tre katter på den ena promenaden och jag fick hälsa på en katt. Jag blev jättglad och sprang först fram men sedan smög jag och tog det lugnt. Sedan stod jag och tittade på katten och vi nosade lite på varandra innan den till slut bestämde sig för att hoppa över staketet bakom buskarna. Jo, tittar ni noga så ser ni en svart liten katt där inne i det gröna.

   


Fast det bästa av allt måste nog ändå vara att jag träffade min kompis Chico på kvällsrundan. Chico har jag berättat om innan, min gamle kompis som flyttade för länge sen. Han ska bo hos en hundvakt ett tag så vi kanske kommer springa på varandra fler gånger. Vilket kärt möte. En liten nospuss fick det bli innan vi sa hej då. Ibland blir ens dagar bara för underbara   

 




Presentation


Det här är jag, Laika. Välkomna till min blogg och min vardag som en pigg gammeltant. Vill du veta mer om mig? Välkommen att läsa min presentation.

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3 4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17 18
19
20
21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Bloggar jag följer


Ovido - Quiz & Flashcards