laikagumman

Alla inlägg den 12 februari 2013

Av Laika - 12 februari 2013 17:00

Oj vad det snöar till och från. För bara några dagar sedan kom nästan vårkänslorna och lurades med en, men så kom vintern med dunderfart igen. Nu är inte jag den som klagar för jag älskar ju snö. Matte säger att hon också tycker om snö, även om hon inte gärna snörullar i den som jag. Kan man verkligen säga att det är äkta snökärlek då? Njaa... tveksamt.


I min favoritbacke, med all favoritsnö springer jag mer än gärna några vändor. 


Det är husse som får roa mig på bästa sätt den här veckan för matte har riktigt långa arbetsdagar att ta sig igenom. Tur att hon fick sluta tidigt idag åtminstonde. Stackars trötta lilla matte. Henne får jag verkligen gosa med och ta hand om alldeles extra mycket när hon kommer hem om kvällarna den här veckan. Ja, hon ska få slappna av med mig i sin famn, killandes mig på magen. Det tycker jag låter som en bra idé. Visst är det tur vi vovvar är så omtänksamma om våra kära mattar och hussar och tar hand om dom så? 





Presentation


Det här är jag, Laika. Välkomna till min blogg och min vardag som en pigg gammeltant. Vill du veta mer om mig? Välkommen att läsa min presentation.

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4
5
6
7
8
9 10
11 12
13
14
15
16 17
18 19 20 21
22
23
24
25 26 27
28
<<< Februari 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Bloggar jag följer


Skapa flashcards