laikagumman

Alla inlägg den 7 juli 2013

Av Laika - 7 juli 2013 20:16

Idag har vi nog toppat sommarvärmen, det har varit helt molnfritt och 28 grader ute... Varmt!

Morgon, lunch, eftermiddags-och kvällspromenaden blev inte så mycket promenad bestämde jag mig för. Jag låg hellre där... på min gräsmatta och gosade i gräset :)


Ja, matte ville ju att jag skulle följa med på en liten runda men mina ben liksom slutade att gå. 

Här är jag beredd på en eventuell dragkamp för att få stanna kvar på gräsmattan. 


Det var så himla svalt och skönt där i skuggan och gräset doftade sommargott. Det bjöd så klart in till lite gräsrull.

Sedan tyckte matte att det var dags att röra lite på sig... och det kunde hon göra bäst hon ville. Nu har jag att tacka Aamor  för de fina tipsen om hur jag kan komma ur mitt nya sele, för det var precis vad jag gjorde. Drog mig ur det i vår dragkamp och sedan lade jag mig ner och gräsrullade lite till... så matte och jag blev kvar ute ett ganska bra tag, sittandes där i gräset. Älskar sommaren :)

Presentation


Det här är jag, Laika. Välkomna till min blogg och min vardag som en pigg gammeltant. Vill du veta mer om mig? Välkommen att läsa min presentation.

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6 7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Bloggar jag följer


Ovido - Quiz & Flashcards