laikagumman

Alla inlägg den 26 juli 2013

Av Laika - 26 juli 2013 21:37

Jag har ju hört den där reklamen "fredagsmys" och det kan väl summera min fredag med ett enda ord egentligen. Hela min dag har bara varit en massa fredagsmys. 


Husse hittade en bra mojäng när han var och handlade, en mojäng som kan massera. Den tyckte han kunde passa bra för honom och matte. En bra mojäng som ökar välbefinnandet för stunden.


Vänta nu här!!! En mojäng som ökar välbefinnandet??!! Då måste det ju stå Laika på den.


Ja, så här slutade det i alla fall. Jag lade mig tillrätta på mattes ben och såg till att skaffa lite välbefinnande.

Tror kanske att det blev min mojäng nu.


Som om inte detta vore nog, vi köpte vi hem latmansmat idag. Ingen ork att laga mat efter massagestunden visst. Ja, jag skyller inte någon för det med tanke på middagen som kom hem. Jag fick min alldeles egna lilla låda.

Vilken njutning och så gott det doftar, mmmmmm...

Mina alldeles egna räksushi-bitar. Fick smaka mer av matte sen för hon orkade inte allt och tre bitar gör ju ingen hund mätt. Som tur är fick jag även lite efterrätt. Nu kan jag inte göra annat än ligga och dra mig och njuta av att dagen är så himlans härlig.


Trevlig helg på er alla!

Nospussar :)   

Presentation


Det här är jag, Laika. Välkomna till min blogg och min vardag som en pigg gammeltant. Vill du veta mer om mig? Välkommen att läsa min presentation.

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6 7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Bloggar jag följer


Ovido - Quiz & Flashcards