laikagumman

Direktlänk till inlägg 31 mars 2015

Zzzznark...

Av Laika - 31 mars 2015 18:50

Efter dagar fyllda med aktiviteter gäller det att vila upp sig lite. Speciellt när det dessutom spöregnar ute och haglar stora isbollar om vart annat, så är inget bättre än att lägga sig till rätta och ta en tupplur i soffan.

 

Jag drömde lite om mitt stora paket... Det som låg i jättekartongen ligger inte längre där i. Kartongen står tom i hallen, jo det vet jag för det har jag minsann undersökt. Vart har då innehållet tagit vägen? Oj oj, sånt här blir man ju trött att tänka på, kanske ska jag ta mig en till tupplur.


Nospussar!


 
 
Kasper

Kasper

31 mars 2015 21:16

Perfekt aktivitet en sån här dag. Ligga och slappa.
För vem vill väl ut i regn och hagel.
Kartongen tom - ojoj, hoppas innehållet inte for illa av att flyttas!
Håller tassar!!

http://kasperian2.blogspot.se

Laika

1 april 2015 19:49

Matte är så hemlighetsfull att jag spricker av nyfikenhet snart, åhh vad det är jobbigt att vänta.

 
Ludde

Ludde

31 mars 2015 23:30

Men det var väl konstigt! Hoppas att ingen har tagit din present. Det är ju inte så roligt att bara få en tomkartong även om man kan ha ganska kul med en sådan också... Kramis!

http://hundenluddesblogg.blogspot.se

Laika

1 april 2015 19:48

Ska det vara en koja jag ska få, i form av en kartong, så tänker jag i alla fall tugga ut ett fönster till mig, för en så mörk kartong vill jag nog inte ligga i.

 
Amanda å matte Julia

Amanda å matte Julia

1 april 2015 08:24

Tänk så spinnande det är med en kattong som innehåller hemlisar :)
Vi tror och hoppas att du blir glad när innehållet avslöjas!
Nu gäller det bara att ha tålamod...

Kram å puss på sötaste nosen, GulleFia

PS
Nu finns en bild med Smulan och hennes fina sten i bloggen :) DS

http://hjuliahullerombuller.blogspot.se

Laika

1 april 2015 19:47

Tålamod är inte riktigt min grej nu för tiden, hihi. Men jag får väl ge mig till tåls, även om jag inte vill ;)
Tack för bilden, så vackert minne att ha :)

 
Aamor

Aamor

1 april 2015 18:43

Tänk om det inte fanns nått i lådan, det är kanske bara den du kommer att få eller du har kollat vikten på lådan innan mot nu. Hoppas där var nått riktigt skönt i den ;-)

Nospussar

http://aamor.bloggplatsen.se

Laika

1 april 2015 19:43

Jag glömde kolla vikten på paketet, men inte kan det väl ha varit tomt va... eller är det kartongen som är paketet tro? Typ en koja kanske ;)

 
Simba och Tasse

Simba och Tasse

2 april 2015 14:51

Jam, det är ansträngande att fundilera, särskilt över så viktiga saker som vad paket kan innehålla :-) Hoppas det är något skoj till dig!
Vi önskar er alla en riktigt fin och mysig påsk!
Tassklappar

http://gunillaofrasse.allas.se

Laika

2 april 2015 20:03

Detsamma till er :)
Jag tror absolut att det är nåt skoj till mig, hihi.

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Laika - 1 februari 2017 19:02


Ett sista inlägg   Matte talar   Pigg och glad, en fantastisk liten fröken. Med den största av personligheter placerad i denna lilla kropp. Att en så liten en på jorden kan sprida så mycket glädje, värma så många hjärtan och ge minnen som för...

Av Laika - 29 januari 2017 09:25


Helg, söndagmorgon. Nog borde man då väl få vila och bara vara precis där man är, hela dagen om så skulle vara. Nåväl, en morgonpromenad behöver man ju, men inte behövde jag ställas in i duschen efteråt i alla fall. Jag gäspade lite och tänkte att ...

Av Laika - 21 januari 2017 16:08


Vi är nog lite dagvilda för vi vet knappt vilken dag det är på veckan och när, men från att ha varit ute på isbanepromenad i isande kyla och med massor av snö, så har vi nyss kommit in från en långpromenad där det knappt finns någon snö kvar alls, ba...

Av Laika - 12 januari 2017 18:10


Jag håller på att lära upp Oscar så att han kan gå med mig i koppel i vår. Vi övar i hallen och jag förklarar för honom att den där knappen som sitter på handtaget inte är någon knapp att bry sig om, alltså inget man måste trycka in för att låsa kopp...

Av Laika - 5 januari 2017 17:34

Så var både jul och nyår förbi, och vi önskar er alla en god fortsättning på det nya året. Kvällen innan julafton, när Oscar hade somnat började matte och husse stöka lite. Paketen hamnade under granen (naturligtvis kom även tomten med paket under ...

Presentation


Det här är jag, Laika. Välkomna till min blogg och min vardag som en pigg gammeltant. Vill du veta mer om mig? Välkommen att läsa min presentation.

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Bloggar jag följer


Ovido - Quiz & Flashcards