laikagumman

Alla inlägg den 19 juni 2015

Av Laika - 19 juni 2015 08:15

Solen lyser med sin frånvaro men jag skiner med min närvaro, hihi. Glad Midsommar på er alla!

Vi bjuder på en gammal bild, så som jag önskar att jag kunde ligga idag och njuta, men vi håller oss nog inomhus så mycket vi kan för regnet öser ner och så ska det visst fortsätta. Några varma temperaturer blir vi inte bjudna på heller, knappa 14 grader, brrr.... Desto bättre är att jag blir bjuden på god mat idag, buffébord är aldrig fel om jag får bestämma. Förresten har jag varit i min affär och handlat godis, och när jag kom fram till kassan kände jag en spännande doft. Det märkte hon vid kassan så hon bjöd mig på en godis med laxsmak. Den var så god att jag bad om en till. Det slutade med att husse köpte en sån påse till mig, hihi. Gottigt!

Förhoppningsvis ska jag ut och cykla imorgon men så som vädret är vet man aldrig förrän det är dags att åka. Men vi är beredda att ta bilen och fara iväg på lite äventyr i sådant fall.


Glad Midsommar och massa nospussar!

 


Presentation


Det här är jag, Laika. Välkomna till min blogg och min vardag som en pigg gammeltant. Vill du veta mer om mig? Välkommen att läsa min presentation.

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Bloggar jag följer


Ovido - Quiz & Flashcards