laikagumman

Direktlänk till inlägg 26 juni 2015

Fredagsmyyyys

Av Laika - 26 juni 2015 20:20

Äntligen är det fredag och helg, fast hoppas helgen går långsammare än vad veckan gått. Den har bara flugit sin kos och helt plötsligt ligger vi här och gosar i sängen och har fredagsmys. Vi är nerbäddade och tittar på tv i sovrummet, japp så bra kan man få ha det efter en lång arbetsdag. Nästan så att man blir lite sömnig.

Jag har fått kött och omelett till middag, gottiset ligger även det i magen. Fast jag skulle nog kunna tänka mig lite mer gottis faktiskt. Den delen av magen är inte fylld än, hihi.


Massa nospussar! 

 
 
Amanda å matte Julia

Amanda å matte Julia

26 juni 2015 20:47

Javisst, mera gottis får ALLTID plats i magen ;-)
Ha en härlig fredagskväll!!!

Kram å puss på nosen

http://hjuliahullerombuller.blogspot.se

Laika

26 juni 2015 22:54

Visst gör det det :D

 
Ludde

Ludde

26 juni 2015 23:46

Jag tror aldrig att godisplatsen i magen har varit så full att inte det får plats lite mer... Kramis!

http://hundenluddesblogg.blogspot.se

Laika

27 juni 2015 13:33

Här har den absolut inte varit det i alla fall ;)

 
Kasper

Kasper

27 juni 2015 00:23

Oj, nedbäddade så tidigt! Här har vi fortfarande en stund kvar till sängdags! :D
Dvs jag sover, men matte är vaken. Jag instruerade henne hur hon skulle svara här. Hon fick absolut inte glömma att skriva hur söt jag tycker att du är - jag ska allt kolla i morgon om hon kom ihåg det!!!

http://kasperian2.blogspot.se

Laika

27 juni 2015 13:32

Hihi, vad söt du är Kasper :D Jo, igår blev det tidigt i säng även om vi inte somnade förrän efter 12. Här är vi i vanliga fall också mer nattmänniskor men nu har matte jobbat så mycket så hon är mer än trött ;)

 
Aamor

Aamor

27 juni 2015 09:45

Mysigt att bara njuta av att allt är toppen förutom det att mer godis kan få plats, hihi! Nästan så det alltid får plats mer än vad matte eller husse tror, eller hur?
Jag och matte träffade två av killarna på hennes jobb i gårkväll och den ene sa att jag skulle gå in och kräva godis av matte men matte sa att jag var tvungen att äta först men han höll inte med, det gillade jag, hihi!

Nospussar

http://aamor.bloggplatsen.se

Laika

27 juni 2015 13:31

Hihi, ja din matte borde lyssna mer på honom :D Jag tycker också att det låter bra, det han sa :D

 
Edith

Edith

27 juni 2015 17:06

Visst är det härligt med fredagsmys! Lite extra gottis får man alltid plats med. Det är en särskild mage.

http://parisercollie.blogg.se

Laika

28 juni 2015 18:39

Jag tror dom tvåbenta också har en sån mage även om dom inte vill erkänna det ;)

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Laika - 1 februari 2017 19:02


Ett sista inlägg   Matte talar   Pigg och glad, en fantastisk liten fröken. Med den största av personligheter placerad i denna lilla kropp. Att en så liten en på jorden kan sprida så mycket glädje, värma så många hjärtan och ge minnen som för...

Av Laika - 29 januari 2017 09:25


Helg, söndagmorgon. Nog borde man då väl få vila och bara vara precis där man är, hela dagen om så skulle vara. Nåväl, en morgonpromenad behöver man ju, men inte behövde jag ställas in i duschen efteråt i alla fall. Jag gäspade lite och tänkte att ...

Av Laika - 21 januari 2017 16:08


Vi är nog lite dagvilda för vi vet knappt vilken dag det är på veckan och när, men från att ha varit ute på isbanepromenad i isande kyla och med massor av snö, så har vi nyss kommit in från en långpromenad där det knappt finns någon snö kvar alls, ba...

Av Laika - 12 januari 2017 18:10


Jag håller på att lära upp Oscar så att han kan gå med mig i koppel i vår. Vi övar i hallen och jag förklarar för honom att den där knappen som sitter på handtaget inte är någon knapp att bry sig om, alltså inget man måste trycka in för att låsa kopp...

Av Laika - 5 januari 2017 17:34

Så var både jul och nyår förbi, och vi önskar er alla en god fortsättning på det nya året. Kvällen innan julafton, när Oscar hade somnat började matte och husse stöka lite. Paketen hamnade under granen (naturligtvis kom även tomten med paket under ...

Presentation


Det här är jag, Laika. Välkomna till min blogg och min vardag som en pigg gammeltant. Vill du veta mer om mig? Välkommen att läsa min presentation.

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Bloggar jag följer


Skapa flashcards