laikagumman

Direktlänk till inlägg 31 juli 2015

Nu...

Av Laika - 31 juli 2015 19:42

Nu är sista arbetsdagen avklarad och vi firade början på semestern med en god middag. Min tallrik är lika skinande ren nu efter maten som den var innan. Imorse fick jag dessutom gå ut redan klockan halv åtta på morgonen och för mig är det okristligt tidigt. Ändå sa matte att jag fick sova ända in till sista stund innan vi skulle åka. I vanliga fall går jag inte ut förrän kvart i nio under arbetsveckor. Skönt med semester nu, jag voffar då det. Tidig morgon, mätt på middag och efterrätt, jo då passar en tupplur bra.


Semesterglada nospussar på er alla, och trevlig helg!

 

 
 
Aamor

Aamor

31 juli 2015 22:51

Grattis till er semester, nu kan ni sova länge och bara njuta och göra precis det ni känner för, härligt!
Hoppas det fina vädret kan hitta oss också så är allt toppen.

Nospussar

http://aamor.bloggplatsen.se

Laika

1 augusti 2015 19:59

Tack :) Det är så skönt. Vi har varit på lugna och långa promenader och bara njutit, ätit gott också :) Solen till och med lös idag, som på beställning :)

 
Ludde

Ludde

31 juli 2015 22:56

Hipp hurra! Det var lite i tidigaste laget du fick gå upp men nu hoppas jag det blir lata soliga dagar hela semestern... Kramis!

http://hundenluddesblogg.blogspot.se

Laika

1 augusti 2015 20:00

Idag har varit en helt perfekt latardag :D

 
Amanda å matte Julia

Amanda å matte Julia

1 augusti 2015 07:32

Ha det så jätteskönt, nu när ni har semester.
Glada pussar tillbaka, Sötnos!

Kram å nosgos

http://www.hjuliahullerombuller.blogspot.se

Laika

1 augusti 2015 20:00

Det kommer vi absolut försöka ha :D Tack :)

 
Kasper

Kasper

3 augusti 2015 00:21

Halv åtta är okristligt tidigt för mig och matte också! Framförallt för matte förstås. :)
Så skönt att ni har semester nu, och lite sol lär vi ju också få. Ibland. :)
Du ser verkligen ut att må förträffligt. :)

http://kasperian2.blogspot.se

Laika

4 augusti 2015 19:18

Hihi, ja visst är det :D
Väldigt skönt med semester och hittills har vädret verkligen varit på vår sida, vi har njutit av att regnet inte smattrat :)

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Laika - 1 februari 2017 19:02


Ett sista inlägg   Matte talar   Pigg och glad, en fantastisk liten fröken. Med den största av personligheter placerad i denna lilla kropp. Att en så liten en på jorden kan sprida så mycket glädje, värma så många hjärtan och ge minnen som för...

Av Laika - 29 januari 2017 09:25


Helg, söndagmorgon. Nog borde man då väl få vila och bara vara precis där man är, hela dagen om så skulle vara. Nåväl, en morgonpromenad behöver man ju, men inte behövde jag ställas in i duschen efteråt i alla fall. Jag gäspade lite och tänkte att ...

Av Laika - 21 januari 2017 16:08


Vi är nog lite dagvilda för vi vet knappt vilken dag det är på veckan och när, men från att ha varit ute på isbanepromenad i isande kyla och med massor av snö, så har vi nyss kommit in från en långpromenad där det knappt finns någon snö kvar alls, ba...

Av Laika - 12 januari 2017 18:10


Jag håller på att lära upp Oscar så att han kan gå med mig i koppel i vår. Vi övar i hallen och jag förklarar för honom att den där knappen som sitter på handtaget inte är någon knapp att bry sig om, alltså inget man måste trycka in för att låsa kopp...

Av Laika - 5 januari 2017 17:34

Så var både jul och nyår förbi, och vi önskar er alla en god fortsättning på det nya året. Kvällen innan julafton, när Oscar hade somnat började matte och husse stöka lite. Paketen hamnade under granen (naturligtvis kom även tomten med paket under ...

Presentation


Det här är jag, Laika. Välkomna till min blogg och min vardag som en pigg gammeltant. Vill du veta mer om mig? Välkommen att läsa min presentation.

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Bloggar jag följer


Skapa flashcards