laikagumman

Alla inlägg den 21 mars 2012

Av Laika - 21 mars 2012 20:28


"Men husse, okej... slit nu upp den där påsen och ge mig mitt godis, ser du inte hur fint jag sitter?"


Idag har jag åkt bilen med husse till djuraffären. Jag bara älskar att åka dit, jättespännande att gå där inne och nosa på allt, leta efter kompisar och annat skoj. Jag fick en ny miniväska till mitt koppel för den gamla har gjort sitt nu. I koppelväskan finns mina bajspåsar men det viktigaste av allt, där finns även mina godisbitar. Japp, det är viktigt att ha med sig godisbitar ut, tänkt om jag blir så där riktigt hungrig och sugen? Ibland får jag också söka efter gottis när vi är ute i skogen och promenerar, tror det är för att matte behöver stå och vila men jag söker så gärna efter godis, allt för matte   


Inte nog med att jag fick en fin koppelväska, jag fick även olika godisar. Hade gärna provsmakat av varje sort, bara för att vara säker på att jag gillar allt men det var tydligen bara jag som tyckte på det viset.


Nu när värmen börjar ge sig till känna så finns det också lite otrevliga kryp som vaknar till liv. Mmm, jag pratar om fästingarna så helt passande fick jag även ett fästinghalsband när vi besökte djuraffären.


Ja, jag kan inte klaga på dagens inköp, fler sådana dagar tack.

 

Presentation


Det här är jag, Laika. Välkomna till min blogg och min vardag som en pigg gammeltant. Vill du veta mer om mig? Välkommen att läsa min presentation.

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2 3
4
5 6 7
8
9 10
11
12 13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29 30 31
<<< Mars 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Bloggar jag följer


Ovido - Quiz & Flashcards