laikagumman

Direktlänk till inlägg 14 juli 2013

Cykeltur

Av Laika - 14 juli 2013 19:51

Det sägs ju att det är mattar och hussar som ska ut och motionera hunden, i mitt fall är det jag som är ute och motionerar matte. Jag följde med på en cykelrunda med matte och hennes väninna. Vi cyklade ganska långt och det blev en del vattenpauser även om vädret inte varit vidare soligt och varmt idag. Jag däremot blev inte törsigt där i min korg, istället passade en och en annan leversnitt bra i magen.

Bilden lånar vi från mattes väninna.


Vi har gått några småpromenader idag också fast det hände inte så mycket på någon av dom, inga kompisar och inget spännande att nosa på. Kanske allt väntar till kvällspromenaden tro? 



 
 
Aamor

Aamor

14 juli 2013 21:01

Vilken tur att de har oss så att de får nån motion, hihi!
Du är så söt när du sitter i cykelkorgen och självklart passar det alltid bra med lite godis i magen.

Nospussar

http://aamor.bloggplatsen.se

Laika

14 juli 2013 21:23

Inte skulle våra mattar och hussar komma ut så mycket om det inte vore för oss heller :) Klart att även det är värt lite extra godis :)

 
Ludde

Ludde

14 juli 2013 21:17

Måste vara perfekt att motionera matten på det sättet! Synd att det inte går så bra att nosa från korgen men det blir nog bättre ikväll! Kramis!

http://hundenluddesblogg.blogspot.se

Laika

14 juli 2013 21:22

Ja, jag har blivit lovad en bra kvällspromenad så jag vilar upp mig ordentligt nu :)

 
Kasper

Kasper

16 juli 2013 00:31

Lite färdkost måste man ju få, klart att leversnittar sitter helt perfekt! :)
Tur att vi motionerar dom, annars sutte dom väl bara där som soffpotatisar, varenda matte och husse!
Du passar himla bra i den där cykelkorgen. Söt är du!!!

http://kasperian2.blogspot.se

Laika

16 juli 2013 19:40

Jo, matte brukar tacka mig för att jag är så glad att springa på en massa långa rundor så att hon får vara ute och gå och vara hurtig :) Jag brukar vara tempohållare, hihi

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Laika - 1 februari 2017 19:02


Ett sista inlägg   Matte talar   Pigg och glad, en fantastisk liten fröken. Med den största av personligheter placerad i denna lilla kropp. Att en så liten en på jorden kan sprida så mycket glädje, värma så många hjärtan och ge minnen som för...

Av Laika - 29 januari 2017 09:25


Helg, söndagmorgon. Nog borde man då väl få vila och bara vara precis där man är, hela dagen om så skulle vara. Nåväl, en morgonpromenad behöver man ju, men inte behövde jag ställas in i duschen efteråt i alla fall. Jag gäspade lite och tänkte att ...

Av Laika - 21 januari 2017 16:08


Vi är nog lite dagvilda för vi vet knappt vilken dag det är på veckan och när, men från att ha varit ute på isbanepromenad i isande kyla och med massor av snö, så har vi nyss kommit in från en långpromenad där det knappt finns någon snö kvar alls, ba...

Av Laika - 12 januari 2017 18:10


Jag håller på att lära upp Oscar så att han kan gå med mig i koppel i vår. Vi övar i hallen och jag förklarar för honom att den där knappen som sitter på handtaget inte är någon knapp att bry sig om, alltså inget man måste trycka in för att låsa kopp...

Av Laika - 5 januari 2017 17:34

Så var både jul och nyår förbi, och vi önskar er alla en god fortsättning på det nya året. Kvällen innan julafton, när Oscar hade somnat började matte och husse stöka lite. Paketen hamnade under granen (naturligtvis kom även tomten med paket under ...

Presentation


Det här är jag, Laika. Välkomna till min blogg och min vardag som en pigg gammeltant. Vill du veta mer om mig? Välkommen att läsa min presentation.

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6 7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Bloggar jag följer


Skapa flashcards